Jos asut Anjalankoskella niin ehkä olen käynytAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Hitto, siekin oot tainnu sit käydä meilläAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Jeminan.
*Joo ei ton nimisii muksuja tietenkään oo kellään muulla *
Ja toinen ihanuus!Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Helka Rauni Johannan
Se jälkimmäinen osa lienee piipattu. Eli lunacy sioux ei halunnut paljastaa poikansa koko nimeä. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja manna:ootko tosissas?Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Kuu-Piipin B)
Se jälkimmäinen osa lienee piipattu. Eli lunacy sioux ei halunnut paljastaa poikansa koko nimeä. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja manna:ootko tosissas?Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Kuu-Piipin B)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1031120Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Se jälkimmäinen osa lienee piipattu. Eli lunacy sioux ei halunnut paljastaa poikansa koko nimeä. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja manna:ootko tosissas?Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Kuu-Piipin B)
Minä olen viimeksi ollut oman poikant ristiäisissä , mutta en halua täällä paljastaa sitä. Sitä edeltävät ristiäiset on joko Petran tai Pauliinan, todennäköisemmin Pauliinan.