Minkä näköisiä palstalaiset ovat mielikuvissasi (kuvia)?

ai kauhia mä yritin aamulla tätä ketjua lukea ekan kerran ja muutaman sivun pääsin ja koko ajan naaratti kaaheesti :D se Lispetin KEpsis jäi mieleen sieltä täysosumana ihan. Oli paljon muitakin.
Sit kun tulin takas kotiin niin ketju taas venyny hiervottomaksi, kesti kauan lukea.

Kyl on naurettu, mut on tää mielestäin erikoisen hyvä tämmöseks ketjuks, ihmiset on panostaneet jotenkin tosissaan noita kuvia nyt. :)
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja Lispetti
Toi Tepan laittama lasipää on melkein samannäköinen, kun kauan sitten laitoin muka omakuvaksein, netistä varastin kuvan ja vappulasimeininkiä se oli.

Tepan tämän sivun on hienoja tuoss ylhäällä, mut en pystynyt laittaa tykkäystä, kun siellä on se Rässyn naama alinna :D :snotty: enkä pysty Echoa näkemään siinä yhtään :D

:cool: vappulasit vielä tähän hymiöiden vihaajille ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Tepadj
"lisse"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29848672:
olen sanonu että en laita omaa kuvaa.

Uskokaa JO päätön ei laita kuvaa. En minäkään TEILLE vaik mulla on kuva hänestä.
En oo näinä vuosia antanut kuvaa.Vaikka me niin helvetisti INHOTAAN toisiaan
Joten multa ei heru.Päätön itse laittaa jos hakuaa
 
Tosta kun moni on sanonu et on mielikuva et Happygirli ois blondi. Mulla on koko ajan ollu semmonen fiilis et on brunette, en oo ees blondina osannu ajatella :D Jännä miten nää mielikuvat syntyy ja pysyy :rolleyes:
 

Yhteistyössä