hä hää, aika täydellinen osuma - :headwall:Lasipää edellä
hä hää, aika täydellinen osuma - :headwall:Lasipää edellä
Hirveästi hämää kun tuli ilmi, että häppäri onkin brunette. Lähes kaikki ovat näköjään pitäneet häntä "jostain syystä" blondina. Minäkin.Happygirl-91
:ashamed:
Ainakin kuvasta huokuva tunnelma on oikeinMIES!
No tommonenMun kuva nyt vähän avittaa, mutta minkälainen olen jos ei avatarta tuijota?
Tuo mielikuva johtuu vain siitä että oot kirjoittanut nikkisi mahtipontisesti isolla, huutomerkin kanssaAinakin kuvasta huokuva tunnelma on oikein
Joo toooodella lähellä sun henkistä minääs, sikshän sä tällä palstalla päivittäin viihdytkin.Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29850786:Hyvin lähellä henkistä minääni parikytvuotta ja muutamakymmenen leimaa myöhemmin varmasti lähellä
Tää kuvaa mua oikeasti tosi hyvin!:heart:
Lispetti
Rehellisesti Lispetti, mulla ei ole susta mielikuvaa ihmisenä, tai on mutta se on toisaalta sellainen että en halua jakaa sitä. Kommenttisi kuvaan vahvistaa mielikuvaani ja toisaalta mielikuva on miellyttävä mutta vieraalle ihmiselle, joka ei tunne / tiedä sinua vaikea. Ehkä jopa kiusallinen Joten olkoon mielikuva avattaresi Iloinen ja elämänmyönteinen olet joka tapauksessa.Tää kuvaa mua oikeasti tosi hyvin!:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29851100:Rehellisesti Lispetti, mulla ei ole susta mielikuvaa ihmisenä, tai on mutta se on toisaalta sellainen että en halua jakaa sitä. Kommenttisi kuvaan vahvistaa mielikuvaani ja toisaalta mielikuva on miellyttävä mutta vieraalle ihmiselle, joka ei tunne / tiedä sinua vaikea. Ehkä jopa kiusallinen Joten olkoon mielikuva avattaresi Iloinen ja elämänmyönteinen olet joka tapauksessa.