Minkä näköisiä palstalaiset ovat mielikuvissasi (kuvia)?

[QUOTE="random";29851023]Hirveästi hämää kun tuli ilmi, että häppäri onkin brunette. Lähes kaikki ovat näköjään pitäneet häntä "jostain syystä" blondina. Minäkin.[/QUOTE]

no juu, ja jatkuu vaan... :) täällä ainakin :wave:
en aio luopua mielikuvastani, se vaan sopii hänelle niin :heart:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="random";29851023]Hirveästi hämää kun tuli ilmi, että häppäri onkin brunette. Lähes kaikki ovat näköjään pitäneet häntä "jostain syystä" blondina. Minäkin.[/QUOTE]

Ehkä toi blondin mielikuva tulee idän ja lännen välisestä tuulitunnelista kun kolvi etelään tai pohjoseen :D

Anne alias Fatima
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29850786:
Hyvin lähellä henkistä minääni :D parikytvuotta ja muutamakymmenen leimaa myöhemmin varmasti lähellä :D
Joo toooodella lähellä sun henkistä minääs, sikshän sä tällä palstalla päivittäin viihdytkin.

Todellisuus taitaa edelleenkin olla lähempänä sitä postimiestä.

Tää kuvaa mua oikeasti tosi hyvin!:heart:
Rehellisesti Lispetti, mulla ei ole susta mielikuvaa ihmisenä, tai on mutta se on toisaalta sellainen että en halua jakaa sitä. Kommenttisi kuvaan vahvistaa mielikuvaani ja toisaalta mielikuva on miellyttävä mutta vieraalle ihmiselle, joka ei tunne / tiedä sinua vaikea. Ehkä jopa kiusallinen :) Joten olkoon mielikuva avattaresi :D Iloinen ja elämänmyönteinen olet joka tapauksessa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29851100:
Rehellisesti Lispetti, mulla ei ole susta mielikuvaa ihmisenä, tai on mutta se on toisaalta sellainen että en halua jakaa sitä. Kommenttisi kuvaan vahvistaa mielikuvaani ja toisaalta mielikuva on miellyttävä mutta vieraalle ihmiselle, joka ei tunne / tiedä sinua vaikea. Ehkä jopa kiusallinen :) Joten olkoon mielikuva avattaresi :D Iloinen ja elämänmyönteinen olet joka tapauksessa.

Se onkin mun oma lätty, tossa avattaressa.

[QUOTE="plääh";29851229]pin

lipetti

Emmä tiä, ei täällä ole ketään joka antais mitään mielikuvaa, niin tylsiä pikkubimboja tuntuu kaikki olevan.[/QUOTE]

Ei hele-vettiläine.:LOL::LOL:

alkaa jo lirahtelee multaki

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä

Yhteistyössä