minkä mittainen on teistä lyhyt mies?

• Viestiketjun aloittaja "kysyn"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Esimerkiksi Axel Smith on 175cm...näin ainakin netin mukaan. Etsin nimittäin sen yhden isokoisen voice of finland tyypin...oliskohan ollut voittajakin, pituutta. Ei löytynyt mutta axelin pituus löytyi ja yllätyin. Ei ainakaan luokittele häntä edes vähän lyhyeksi mieheksi. ehkä sellainen alle 168-170 on musta lyhyt mies. En osaa sanoa näkemättä miestä itseään.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28578024]Esimerkiksi Axel Smith on 175cm...näin ainakin netin mukaan. Etsin nimittäin sen yhden isokoisen voice of finland tyypin...oliskohan ollut voittajakin, pituutta. Ei löytynyt mutta axelin pituus löytyi ja yllätyin. Ei ainakaan luokittele häntä edes vähän lyhyeksi mieheksi. ehkä sellainen alle 168-170 on musta lyhyt mies. En osaa sanoa näkemättä miestä itseään.[/QUOTE]

Eli kaikki 168-170cm miehet ovat mustia lyhyitä miehiä?

Lyhyt on minusta mies, jota joutuu katsomaan alaspäin. Olen itse 165cm eli kaipa lyhyt on jotain 160 cm. Ja oma mies on 167cm enkä pidä häntä lyhyenä, paitsi jos laitan juhlakengät jalkaan. Vaateostoksilla kyllä huomaa, että mies on ns. lyhyt, varsinkin kun hänen hartioillaan ja reisilihaksillaan vielä parikymmentä senttiä pidempikin mies olisi lihaksikas.

"mira"
Mulla on aina ollut lyhyitä miehiä. Viimesin ketä tapailin oli 164 cm ja ite olen 173cm. EI se haitanut eikä me ees sanallakaan puhuttu asiasta, kun ei sillä ollu mitään merkitystä. Molemmilla itsetunto kohillaan.

Noin 170cm:n mies on jo sellainen, jota saattaisin joukosta kuvata "lyhyenä miehenä", mutta ei se olisi kuitenkaan mikään ensimmäinen piirre, jota ajattelisin hänestä. En siis pidä huomiotaherättävän lyhyenä tai "liian lyhyenä".

Sellainen 160cm:n mies (eli minun mittaiseni) on sitten jo ihan rehellisesti lyhyt. Tätä lyhyempi mies saa kyllä olla jo aika charmantti, ettei mene siksi "liian lyhyeksi".

180 cm pitkä mies on mielestäni jo pitkä.

Yhteistyössä