Millipidetär
Alle 175cm pitkät miehet katson lyhyiksi, 175-180 senttiset lyhyehköiksi ja yli 180 senttiset normaaleiksi, 190 yli pitkiksi
Löit vierasta ihmistä?? Mikä sun ongelma on?Alkuperäinen kirjoittaja lyhyenläntä;30799017:Ite oon aika lyhyt ehkä yhen kerran joku sanonu lyhyeks baarissa joku taputteli päähän mut sit löin vatsaan niin jäbä oli polvillaan ja sanoin vaan ei enää niin polleana vai eikä pitkää? Siis tää pituus kysymys ärsyttää ei siinä että itse on 168cm vaan se että se tuntuu ärsyttävän niin monia etenkin naisia,onko se turvattomuuden tunne jos ukko olis naista pienempi vai se niinkuin yhes komedias sanottiin"miks naiset seurustelee pitkien miesten kanssa""ettei ne pukeutus niiden vaatteisiin"Nykyään itel lapsiki 149cm naisen kanssa ja vieläkin styylaillaan.Sitä aikasemmin olin yhen eukon kanssa se kehtas sanoo et olen liian lyhykäinen hävettää liikkua sun seuras vaik itse oli vaan joku 163 ja vähä pulleekin josta en ikinä huomauttanut kun tahdon vielä uskoa ihmisten hyvän tahtoisuuteen ja siihen että luonne on tärkein.(sanoin kyl sille sit et lähe litoon jos en kelpaa sellasena kun olen)(ja hyähä läks)Sanoisin jos on 160cm tai sitä lyhyempi niin vois olla jo omastaki mielest mieheks aika läntä itse 168cm ja painan 85kiloa enkä ole vatsakas ja silloin tällöin vaan nostellu puntteja vaan ovat kyl kaveritki erehtyneet et oleks jotain 175cm.Vähä skrodeut vaan hankkii niin hyvä on ja voin kyl sanoo et on täst 19cm pitkäst peniksestäki hyötyy. mitä lyhyempi sitä isompi jööti,ei ole naimisen jälkeen kukaan eekko enää lyhykäiseks sanonu tosin luoja ollut minule suotuisa,sillä saralla
Alle 230 cm on lyhyt. 165 cm - 175 cm just sopiva.