Minkä merkkiset kodinkoneet?

Minkä merkkiset kodinkoneet olette hankkineet uuteen keittiöönne (uuni, liesi, apk, mikro, jk, pk)? Onko ollut hyvä hankinta? Mitä hyvää? Mitä huonoa?

Meillä harkinnassa Siemens tai AEG.

Samalla voisin kysyä, että onko kenelläkään kokemusta lieden hipaisukytkimistä? Toimivatko?

Ja minkä merkkiset pesukone ja kuivausrumpu?
 
Pesukone ja kuivausrumpu siemens, hankittu pari vuotta sitten, hyviä ja luotettavia ovat olleet. Ainut mitään kaipaan on ajastin, eli olisi kiva tietää kuinka pitkään ohjelmaa on jäljellä. Jossain malleissa ajastimet varmasti onkin.

Nyt remontin yhteydessä laitetaan AEG:n rosteripintaiset keittiökoneet, joista astianpesukone ja jääkaappi jo käytössä. Enpä oikein keksi moitteen sanaa, pinnatkin pysyy ihan siistinä, mitä etukäteen pelättiin.
 
Meillä kaikki koneet AEG, hyvin ovat toimineet ja muutenkin ollaan tykätty.
Liedessä meillä on hipaisunappulat. Aluksi tuntuivt oudoilta, mut kun tottui niin tykänny olen tosi paljon, ei mitään valittamista.
 
remontti jussi 30v
samaa ongelmaa tässä itsekin pähkäilen. keittiöön ostettiin Mielen koneet, parhaimmasta/vähävikaisemmasta päästä kodinkoneita sanoi kodinkoneiden korjaaja kun sitä vartavasten lähdin häneltä kysymään.
Onko kellään kokemusta(pidemmältä ajanjaksolta) LG:n suoraveto pyykinpesukoneista+ kuivausrummuista? pian 5-hengen perheelle 7kg:n pesurumpu olisi hyvä.
Kommenttejanne toivotaan.
 
LG:n 7 kg kone ollut käytössä kaksi vuotta, on toiminut tähän saakka hienosti. Ja koneellahan on viiden vuoden takuu. Muista ostaa kone viralliselta jälleenmyyjältä, muuten takuu ei ole voimassa.

Myös työkaverilla on LG, hänellä ollut se noin vuoden kauemmin, ei valittamista. Hyvin toimii, ja kyllä sen huomaa että monta koneellista säästyy, eikä aina ole pyykkivuori odottamssa.
 
carina harmailee
meillä ollut jo kahdessa talossa upon astianpesukone ja liesi ja sit noi muut jääkaappi ja pakastinkaappi on ollu ekassa bosch:in ja tokassa siemensin mut samaa malliahan ne onkin.nyt kolmanteen tulee taas upon liesi ja astianpesukone(toimintojen/korimallin takia en kelpuuta muita) ja sit tulee boschin jääkaappi,pakastinkaappi sekä pieni arkkupakastin vielä lisäksi.kuivauskaappi on elektroluxin ja siitä en kyl osaa sanoo vielä mitään mut muuta merkkivaihtoehtoa ei ollu tossa liikkeessä tarjolla nii ajateltii sit että ihan sama et eiköhän se toikin toimi ihan hyvin. :/ ;)
 
huomasin tossa vastanneeni muihinkin koneisiin liittyen kun keittiöön tuleviin :ashamed: ;) no toi kuivauskaappi eikä arkkupakastin tosiaankaan tule keittiöön mut tulipa ne nyt tohon laitettua ja olipa tuolla pyykkikoneistakin asiaa et en mä kait sit pahasti mokannu :LOL: :whistle:
 
Ammiina
Meillä AEG:t ja tyytyväisiä ollaan oltu. Tuo lieden hipaisukytkin on mahtava ku on talossa 1v termiitti, joka mummolassa ollessa vääntää aina levyt päälle kun silmä välttää. Kotona ei onnistu kun on ne hipaisukytkimet ja uunissa semmoiset jotka saa painettua sisään. :D
 
Meillä on tässä uudessa kodissa rosenlew hella, jääkaappi ja pakastin. Upon astianpesukone vm 2002. ja mikro on panasonic. Näihin kaikkiin oon tyytyväinen, ainoastaan hella kaipaa vähän totuttelua kun on tuo keraaminen liesitaso, eikä minulla oo sellasta ennen ollut. Jääkaapissa ja pakastimessa on alhaalla oven aukausu poljin johon oon myös tykästynyt, ainoa huono puoli on että poika 2 v saa ne myös auki sillä ja ottaa omatoimisesti herkkuja jos niitä sattuu kaapissa olemaan. :) Pyykinpesutorni meillä on Upo merkkisiä noin vuoden vanhat ja ihan surkeet eli en suosittele. Pesukoneessa on ajastin näyttö ja siitä oli just viimeviikolla ohjelmakortti rikki. onneksi se meni takkuuseen. Kuivausrumpu pitää kauheen kovaa ääntä ja vikisee ja rämisee pyöriessään. Oon aina tykänny upon koneista mut ton tornin jälkeen en kyllä enää osta mitään Upo merkkistä! :kieh:
 
Meille valittiin 10 v. sitten Rosenlew kaikkiin kodinkoneisiin (paitsi mikro oli ennestään), ovat toimineet ihan ok, mitä nyt vastasin tuohon sähköhella avaukseen... Jos oltaisiin reilu 20 vuotiaina uskallettu ottaa enemmän lainaa oltaisiin ehkä valittu prameampi merkki, mutta nämä ovat olleet toimivia.
 

Yhteistyössä