Luulin et oot 19 v jutuista päätelle.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä luulen, että sä oot 30 ja näytät aika vanhalle ja sulla on vähän katkera olo. Netissä sua luullaan 16 vuotiaaks ja livenä 50 vuotiaaks.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Luulin et oot 19 v jutuista päätelle.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
kuin myös :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kotikurppa:25 nyt...kesällä 26
Vähän sä otat nokkiis En ole edes vielä 25 v , mutta aikuismaisempi kuin sinä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä luulen, että sä oot 30 ja näytät aika vanhalle ja sulla on vähän katkera olo. Netissä sua luullaan 16 vuotiaaks ja livenä 50 vuotiaaks.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Luulin et oot 19 v jutuista päätelle.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
lässyti lää. Sulla on vikaa päässä.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Vähän sä otat nokkiis En ole edes vielä 25 v , mutta aikuismaisempi kuin sinä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä luulen, että sä oot 30 ja näytät aika vanhalle ja sulla on vähän katkera olo. Netissä sua luullaan 16 vuotiaaks ja livenä 50 vuotiaaks.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Luulin et oot 19 v jutuista päätelle.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ettei vaan sulla ois Kylläpä otat herkästi mitä susta sanotaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:lässyti lää. Sulla on vikaa päässä.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Vähän sä otat nokkiis En ole edes vielä 25 v , mutta aikuismaisempi kuin sinä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä luulen, että sä oot 30 ja näytät aika vanhalle ja sulla on vähän katkera olo. Netissä sua luullaan 16 vuotiaaks ja livenä 50 vuotiaaks.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Luulin et oot 19 v jutuista päätelle.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kylläpäs sä oot pälli herkästi just MUSTA aina sanomassa. Ihme kyttä.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ettei vaan sulla ois Kylläpä otat herkästi mitä susta sanotaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:lässyti lää. Sulla on vikaa päässä.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Vähän sä otat nokkiis En ole edes vielä 25 v , mutta aikuismaisempi kuin sinä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä luulen, että sä oot 30 ja näytät aika vanhalle ja sulla on vähän katkera olo. Netissä sua luullaan 16 vuotiaaks ja livenä 50 vuotiaaks.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Luulin et oot 19 v jutuista päätelle.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ai kyttä? Aah, ihanaaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kylläpäs sä oot pälli herkästi just MUSTA aina sanomassa. Ihme kyttä.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ettei vaan sulla ois Kylläpä otat herkästi mitä susta sanotaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:lässyti lää. Sulla on vikaa päässä.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Vähän sä otat nokkiis En ole edes vielä 25 v , mutta aikuismaisempi kuin sinä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä luulen, että sä oot 30 ja näytät aika vanhalle ja sulla on vähän katkera olo. Netissä sua luullaan 16 vuotiaaks ja livenä 50 vuotiaaks.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Luulin et oot 19 v jutuista päätelle.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
:headwall: