Joo joo, sää sääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:jaa mää vai no mä oon 26
Heh =)Alkuperäinen kirjoittaja KikkaKakkonen:öööh... ... ootas ku mä lasken..! Taidan olla 24..
Siis hese, kääk, tuleekohan se sit tonne abc-asemalle? Mitä ne rakentaa kovaa vauhtia. Mä en nyt kyl tiiä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hei muutens iita,ihan tuli mieleen että tiiätkös minnepäin se hese on tulossa?? ku käväsin sielä ni näin vaan mainoksen...
jepjep..no ei sillä niin väliä,tulee vaan välillä käytyä sieläpäin ni jos joskus poikkee sielä sitteAlkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:Siis hese, kääk, tuleekohan se sit tonne abc-asemalle? Mitä ne rakentaa kovaa vauhtia. Mä en nyt kyl tiiä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hei muutens iita,ihan tuli mieleen että tiiätkös minnepäin se hese on tulossa?? ku käväsin sielä ni näin vaan mainoksen...
:ashamed:
Jepulis :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jepjep..no ei sillä niin väliä,tulee vaan välillä käytyä sieläpäin ni jos joskus poikkee sielä sitteAlkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:Siis hese, kääk, tuleekohan se sit tonne abc-asemalle? Mitä ne rakentaa kovaa vauhtia. Mä en nyt kyl tiiä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hei muutens iita,ihan tuli mieleen että tiiätkös minnepäin se hese on tulossa?? ku käväsin sielä ni näin vaan mainoksen...
:ashamed:
Nyt mä tiedän mikä se sun ammatti on GooglasinAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
no kerro nyt kaikille muillekkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt mä tiedän mikä se sun ammatti on GooglasinAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
miksiAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:no kerro nyt kaikille muillekkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt mä tiedän mikä se sun ammatti on GooglasinAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Samma här!Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:38 ja kohti neljääkymppiä mennään
Mulla kanssa tulee |OAlkuperäinen kirjoittaja täytän:no 30 vee syyskuussa