minkä ikänen käyttää 74cm vaatteita?

  • Viestiketjun aloittaja ei omia lapsia
  • Ensimmäinen viesti
6-9kk ikäinen. Mutta, 74 on eka koko jota käytetään pitempään, joten sitä mieluiten ottaisin lahjaksi vastasyntyneelle. Jostain koosta 50-56ei pitkään ole iloa, jos ollenkaan, jos vauva sattuu olemaan kookas.
 
Puolivuotias, ainakin 4-kiloisena syntynyt.

Minä tykkäsin, että isoa vaatetta oli kiva saada, niin pystyi sit itse ostamaan sopivasti lisää, eikä vaatetta ollu liikaa.
No yks täti antoi kyl heinäkuussa syntyneelle 80 cm kesäpuvun. No sitä kokoa käytetiin helmi-maaliskuussa... :D
 
Meilläkin 1v 4kk käyttää 74-80cm vaatetta :D

musta ei ole tyhmä antaa vauvalle isompaa vaatetta. meillä varsinkin esikoiselle sitä pientä tuli lahjaksi niin, että hyvä jos kaikkia kerkes käyttää ja toisen kanssa sanoinkin jo ihmisille (jotka kysyi) et mielummin vähän isompaa vaatetta. Mut jos pienelle vie isompaa vaatetta lahjaksi niin kannattaa viedä sellasta jonka käyttö ei ole vuodenaikaan sidottua (esim jotain paksua villapaitaa/fleecehaalaria). Ettei käy niin et vaate on ihan väärään vuodenaikaan sopivaa.
 
NEnä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eli täytyy nyt sit vielä pohtia vienkö tota 74cm,tai sit annan sen ja ostan viel jotain pienempää kokoa myös mukaan.
me saatii paljo vauvalahjaks 74 kokoa ja oli kylllä melkeen heti käyttöä! :) Tyttö siis 4kk ikäsenä alko käyttää sitä kokoa. Niin hirveen yksilöllistä!
 
xxx
Kröhöm, meillä parivuotialla, ylikin oli vielä 74cm käytössä. Nyt ikää 2v8kk ja muutamia 74cm löytyy vielä kaapista. Pääosin kyllä 80cm

Mutta meillä onkin pieniä lapsia.
 
Me saatiin melkein kaikilta pelkästään 74cm vaatteita lahjaksi kun poika syntyi. Onhan se nyt ihan kiva, kun tuo on seuraava johon siirrytään (poika nyt vähän vajaa 5kk), mutta kyllä silloin olisin toivonut pienempiä vaatteita.
 
Mauste
pienemmistä mentiin pikavauhtia läpi ja tätä kokoa luulen käytettävän pidempään. Ekaa kertaa katsomaan veisin vaikka juuri 62cm. Riippuu tietenkin perheestä, luuletko että ovat jo hankkineet kaiken valmiiksi? Tai voisitko kysyä esim. isältä, mitä he vielä tarvitsisivat ja etsiä sitten sen kaupoista heille...
 

Yhteistyössä