minkä ikäisiä ja monta lasta,yksin vai yhdessä?

Hei!
Naimisissa olen ja 2 tyttöä: 6v ja 2v. Nuorempi on yhteinen ja vanhempi on minun ed. avioliitosta. Mies haluaisin vielä kovasti yhden lapsukaisen ja itsekkin olen kahdenvaiheilla. Ikää on itsellä 35 ja miehellä 37. Pitäis varmaan pian päättää että ruvetaankos yrittämään vai haudataankos koko ajatus!!!
 
Oksanreikä harmaana
Olen 38 v., kaksi poikaa ja tytär. Naimisissa. Esikoinen on eri miehen kanssa, alkuraskaudesta saakka olin yh pojan kouluikään saakka. Sitten tuli meillä asumaan tämä nykyinen ja pari sisarusta syntyi. Esikoinen kyllä tapaa isäänsä muutaman kerran vuodessa ja hyvin on siltä osin mennyt, ilman ongelmia.
 
anne-68
Mä olen 37, 3:n yh.Jätin kans mieheni joka on pienimmän eli 1v5kk lapseni isä kun poika oli 7kk.Painavin syy jättämiseen oli se miten kohteli kahta vanhempaa muksuani.Hyvin on pärjätty ilman ukkoa talossa,en osaa ainakaan vielä minkäänlaista miestä kaivata elämääni.
 
Olen 36v ja mies 39 v. Lapsia kaksi, 4v ja 8v. Yhteistä taivalta takana kohta 17 vuotta ja naimisissa olemme olleet 12 vuotta. Kolmatta vauvaa vielä haaveillaan koska muut haaveet (paitsi kesämökki) olemmekin jo saavuttaneet ja elämästä tulisi lasten kasvettua liian helppoa ;)
 
on kumma gallup!!!!

Eikö sitä mennä naimisiin ja sitten tehdään lapset ja ollaan sekä nautitaan elämästä yhdessä elämän loppuun saakka.

Itse naimisissa vuodesta -86, kohta 39 v, lapset 18, 17, 14 ja 4.

 

Yhteistyössä