minkä ikäisiä ja monta lasta,yksin vai yhdessä?

Hannele
Olen 36 naimisissa. 2 lasta poika 17 ja tyty 7kk. Iso on toi lasten ikäero, mut kiva on tän ikäsenä tulla taas äidiks sitä jaksaa paremmin kun on vähän elämää nähny. ja onnek poika on niin onnellinen pikku siskostaan :)
 
Tiitsukka
Olen 31-v, mies 15 vuotta vanhempi, 11 vuotta olemme olleet avoliitossa ja lapsia löytyy yksi yhteinen tyttö 4 kk sekä vierailevat tähdet miehen ed. liitosta 3 teiniä, 12 v. poika ja 14 v. tyttö/poika kaksoset.
 
Olen 34v. Lapsia kaksi, 8v ja 7v. Olin yh 6v. Jouduin eroamaan ex:stä väkivaltaisuuden takia toista lasta odottaessani. Se ei ole nähnyt toista lasta kuin 4 kertaa lapsen ensimmäisen 4 kk:n aikana, sen jälkeen ei ole äijää näkynyt .

Nyt olen avoliitossa ihanan miehen kanssa. Perheeseemme kuuluu mun lasten lisäksi mieheni kaksi lasta (10v ja 7v) edellisestä liitosta. Ja vauva on toiveissa.
 
Olen 34v tuore vaimo. Minulla on 8v poika, jonka isää ei kovin tiheään ole näkysynyt. Viime kerrastaki taitaa olla melkein 4v. ja hyvä niin.
miehen edellisestä avioliitosta poika 15v ja tyttö 13v. asuvat meidän kanssaan (lasten äiti kuoli 2v sitten).
Lisäksi meillä yhteisiä lapsia: tytöt 3v ja 1v.
 

Yhteistyössä