Itse olin 23 vuotias kun sain nyt pian 10 vuotta täyttävän tytön. Hän syntyi -95. Seuraavat 96,97,98,99,00,02,03 ja kuopus joka on nyt reilun puolen vuoden ikäinen syntyi 04 elokuussa. Monen ikäistä mahtuu meidän perheeseen. =)
32 v. Näin jälkiviisaana voi sanoa että olisi pitänyt nuorempana tehdä lapsi. Olisi varmaan jaksanut paremmin nuo ekojen kuukausien yöheräämiset (olin tosi väsynyt kun oma rytmi alkoi heittää).
Heips!
Ensimmäisen lapseni sain ollessani 17(tyttö),toisen 18 vuotiaana(poika) ja kolmannen 22 vuotiaana(tyttö)...ja nyt on niin mahdoton vauvakuume että... =)
Puolen vuoden päästä täytän 31.
Podin vauvakuumetta jo hyvin nuorena, ensimmäisen sain kun täytin 19v. Nyt sopivan pitkä tauko ja toinen vaaveli syntyi 30 vuotiaana. Jälleen hyvä ikä äidiksi...tyttö ja poika nyt meillä :heart:
Aika samoissa näyttää monellakin menevän....Kotimamman jalanjäljissä täällä liikutaan, eikä Tuulilla ja Mire74:lläkään paljoa vuodet heitä - eli eka 27v. toinen melkein 29v. nyt kolmannen syntyessä syksyllä olen sitten 33v. Siitä eteenpäin ei sitten ole suunniteltu, "herran haltuun...", periaatteella ´tulee jos on tullakseen´