MINKÄ IKÄISENÄ

  • Viestiketjun aloittaja EKA LAPSI
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2005 klo 19:29 outcast kirjoitti:
Minäkin olin 21 vuotias kun sain ekan lapseni. nyt olen 37v.ja haluaisin vielä vauvan! Olenko liian vanha jo? Miehenikin haluaisi vielä isäksi. :hug:
Et tietenkään ole liian vanha!!!! Ja jos molemmat haluatte lapsen niin ei muuta kuin "vällyjen alle".... :LOL:
 
B) esikoisen aikaan 24, toisen kohdalla 28, kolmannella tasan 30 janyt neljännellä 34. Saa vaan nähdä tuleeko vieläkin. Isäntä ärtyi siitä ettei äitini tajua minun olevan raskaana ja sanoi haluavansa meille ainakin kuusi tenavaa :LOL: :LOL: :LOL:
Voi olla että tehköön itse ne puuttuvat kaksi ;)
 
kolmosen odottelija
Kun eka syntyi olin 31, takana vuosien odottelu ja pieni hätä josko jäämmekin ilman yhtäkään lasta. Kakkonen syntyi kun olin lähes 34 ja kolmas syntyy 38 vuotispäivikseni toivottavasti.
 
HEIP,OLIN 29 KUN EKA SYNTYI JA NYT HARKITSEMME TOISTA.TYTTÖ TÄYTTÄÄ TOUKOKUUSSA KAKSI,NIIN OLIS HYVÄ VÄLI SEURAAVAAN..PAITSI JOO,EIHÄN NOIN SAIS AJATELLA,NIINHÄN SITÄ SANOTAAN ETTÄ LAPSIA EI TEHDÄ VAAN NIITÄ SAADAAN..NYT HIRVEE VAUVAKUUME,MIESKIN VÄLILLÄ INNOSTUU,VÄLILLÄ TAAS ON TOISTA MIELTÄ(VARSINKIN SILLON KUN TYTTÖ VAIKEELLA TUULELLA..)MUT JOS JOSKUS.. ;) ;)
 
Ekan tein 17 vuotiaana. Toisen sain viikkoa ennen 27 vuotis synttäriäni ja kolmannen taas kolme päivää 29 vuotis synttäreideni jälkeen. Neljäs syntyi ollessani 33 vuotias ja viides päivää ennen 36 vuotis päivääni. Nyt kuudennen ja viimeisen pitäisi syntyä noin kuukautta ennen 37 vuotisjuohliani. Meillä on noissa synttäreissä pieni suma aina elokuussa.
 
esikoinen 24 vuotiaana ja pahnan pohjimmainen 36 vuotiaana, uskoisin ainakin, ettei useampaan energia riitä. Tehkää hyvät naiset lapsenne nuorempana, kaikki on kuin hidastetusta filmistä, siis omat liikkeet ei todellakaan lapsen...Mutta niin ihanaa se kuitenkin on, olen onnellinen kun sain vielä mahdollisuuden =) :flower:
 
30 ja tosi risat
Kaikki neljä tehty kolmekymppiseksi ja oon tosi onnellinen sitä!!! Ei jaksais näin "vanhempana" enää sitä hirveetä rumpaa.Lapset jo oma toimisia... Ei enää käy niinku kakskymppiseltä!!!!!! :saint:
 

Yhteistyössä