MINKÄ IKÄISENÄ

  • Viestiketjun aloittaja EKA LAPSI
  • Ensimmäinen viesti
Esikoisen sain 23 vuotiaan ja kuopuksen 30 vuotiaana :heart: . Molemmat ovat tyttöjä. Omat edut ja haitat iästä. Esikoisen kohdalla kaikki meni jotenkin luonnollisesti ja ei osannut nauttia. Nyt on osannut nauttia, mutta kun on nähnyt enemmän elämää on paljon varovaisempi ja miettii liikaa. Kolmas olisi vielä parin vuoden sisällä haaveena. Ikää nyt 31 vuotta. =)
 
pelisa
:p Esikoinen syntyi ollessani 32,toinen ollessani 33(kk.päästä täytin 34) ja toistaiseksi viimeinen vuosi sitten,eli olin 36.Lapsluku täynnä,vaikka eihän sitä koskaan tiedä....
 
neljäs toiveissa
20-v kun sain ekan,22 -v kun sain tokan ja 29-v kun sain kolmannen.Haluaisin ehdottomasti lisää,nyt olen 30 v ja mies samanikäinen.Mies ei sano 4.lapseen juuta eikä jaata joten saa nähdä...
 
katjawi
esikoinen 17 vuotiaana,toinen 20 vuotiaana kolmas 23 vuotiaana ja nyt neljättä odotetaan kovasti elokuussa syntyväksi jolloin olen 28v.
Viides saa tulla heti neljännen perään,jos on tullakseen.Itse päätin jo hyvin nuorena että ennenkuin olen 30 v. perheemme on perustettu.
 

Yhteistyössä