minkä ikäisenä on kummallista jos on yhä neitsyt/poikuus tallella?

Alkuperäinen kirjoittaja oma elämä:
Mun mielestä ei minkään ikäisenä. Kukin elää kuin tahtoo.
Samaa mieltä. Mä sanoisin, että jos tulisi mies vastaan vaikka 25 v jolla olisi, ja olisi vielä ulkonäköäkin kaverilla ja käytöstapoja, lisäisin plussa listaan vielä mahtavan asenteenkin... Tavallaan aika kunnioitusta herättävää siis, mun mielestä.

 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
Jos mun lapsi menettäisi neitsyyden/poikuuden 15veenä jollekin 25vee ihmiselle niin olisi kirveellä töitä!!
No ei se mustakaan ihan tervettä oo, joskus myöhemmin ei kymmenen vuoden ikäero haittaa, mutta tossa iässä niin on "pikkasen liikaa". Huhhuh.
Kahden exän kummankin poikuus oli kuulemma lähtenyt 14v. Ja kummassakin tapauksessa oli ollut tapaus, jossa about 25 - 30v perhetuttu (nainen siis) oli aloitanut useamman viikon kestäneen suhteen heidän kanssaan. Itse olen ollut aivan järkyttynyt, että kuinka yleistä tämä mahtaa olla!!! Kyselin heiltä, että eikö heistä tunnu nyt aikuisina, että aikuinen nainen käytti heitä hyväkseen? Kummankin vastaus on ollut, että ei se oli vain kivaa eivätkä he kokeneet tulleensa hyväksikäytetyiksi. Tyttöjen kohdalla olisi kuulemma eri asia...?!?

Itselläni on nyt kaksi pientä poikaa ja hyvä luoja, mikäli joku 20 - 30v naikkonen alkaisi hyväksikäyttämään heitä niin kyllä tämän mamman kourassa myös kirves heiluisi...!!! Sehän on suoraan rikos!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukassa housut:
kyllähän sitä voi mitä tahansa säälittävää heittää että pesää saisi.. Kummallista ikää ei sikäli kyllä olekaan. Minä olin kavereiden mielestä kummallinen kun annoin vasta 18veenä, suutelinkin vasta 17-veenä ekan kerran. Olin kaunis ja suosittu tyttö, mutta en ollut vaan valmis aikaisemmin ja hemmetin hyvä niin!
Ei kukaan nainen halua hoidella yli 3kymppistä neitsytmiestä, edes säälistä.
:D
 
nyt harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukassa housut:
kyllähän sitä voi mitä tahansa säälittävää heittää että pesää saisi.. Kummallista ikää ei sikäli kyllä olekaan. Minä olin kavereiden mielestä kummallinen kun annoin vasta 18veenä, suutelinkin vasta 17-veenä ekan kerran. Olin kaunis ja suosittu tyttö, mutta en ollut vaan valmis aikaisemmin ja hemmetin hyvä niin!
Ei kukaan nainen halua hoidella yli 3kymppistä neitsytmiestä, edes säälistä.
Kun tapasin mieheni 3,5vuotta sitten niin hän oli 30v ja neitsyt. Joo se oli mielestäni ehkä vähän kummallista, mutta kun opin miehen tuntemaan, niin tajusin miksi näin on. Ehdimme seurustella 2kk ennen kuin teimme SEN ensi kertaa. Ja sanonpa vaan että sen jälkeen olen saanut elämäni parasta seksiä, vaikka mulla kuitenkin ehti olla aikaisempia kokemuksia parisen kymmentä!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukassa housut:
kyllähän sitä voi mitä tahansa säälittävää heittää että pesää saisi.. Kummallista ikää ei sikäli kyllä olekaan. Minä olin kavereiden mielestä kummallinen kun annoin vasta 18veenä, suutelinkin vasta 17-veenä ekan kerran. Olin kaunis ja suosittu tyttö, mutta en ollut vaan valmis aikaisemmin ja hemmetin hyvä niin!
mä odotin kanssa samaan ikään ja outona pidettiin...
kummaa tää nykyaika :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä tunnen 25 vuotiaan naisen joka ei ole koskaan harrastanut seksiä, seurustellut, suudellut, tapaillut miehiä eikä naisia, eikä halaillut. Se tuntuu kummalliselta, etenkin kun hän elää minun kauttani, utelee kaikki asiani ja kokemukseni ja elää hengessä mukana...
Minä oli 26-vuotis synttäreillä yhtä kokematon. Kuukauden päästä oli sitten eri juttu. Tyttö syntyi pari kuukautta ennemmin kuin täytin 27. Eli kaikki sitten samassa rytäkässä enkä ole katunut päivääkään. En vain ollut tavannut oikeaa kuin vasta vähän kypsemmällä iällä.

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kyllä mä ottasin, jos tarttisin miehen. Jos se siis ois muuten ihan okei tyyppi, niin laskisin jopa ton kokemattomuuden plussaksi.
No ei ton ikästä jaksa enää alkaa kouluttaa.. eikä kyllä nuorempaakaan.
No mikä ois hauskempi asia opetettavaksi? :)
 
Sanoisin, että 20 v, ainakin jos henkilöllä ei ole vielä kiinnostustakaan päästä harrastamaan seksiä, ellei sitten ole sitä mieltä että seksi kuuluu avioliittoon.
Ja mä en todellakaan haluaisi itselleni 30 v neitsytmiestä :snotty:
 
vieras
30v pidän jo outona, ellei sitten ole kyse vaikkapa uskonnollisesta vakaumuksesta että ei ennen avioliittoa, jollaista ei vielä ole.

Minusta 20v neitsyt ei ole mitenkään outoa. Eikös keskimääräiset neitsyydenmenetykset ole Suomessa pojilla 18v ja tytöillä 17v, jostain muistelen näin kuulleeni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kyllä mä ottasin, jos tarttisin miehen. Jos se siis ois muuten ihan okei tyyppi, niin laskisin jopa ton kokemattomuuden plussaksi.
No ei ton ikästä jaksa enää alkaa kouluttaa.. eikä kyllä nuorempaakaan.
No mikä ois hauskempi asia opetettavaksi? :)
Äeih, kyllä vähintäänkin alkeet pitää olla hallussa.. ei sitä jaksa alkaa alusta asti toista opastamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kyllä mä ottasin, jos tarttisin miehen. Jos se siis ois muuten ihan okei tyyppi, niin laskisin jopa ton kokemattomuuden plussaksi.
No ei ton ikästä jaksa enää alkaa kouluttaa.. eikä kyllä nuorempaakaan.
Juuei, mulla kaveri nyt 29v pyysi "kouluttamaan", olis ollut kuulemma kätevää kun hän halusi eroon "ongelmastaan" ja mä olin sopivasti sinkku...ei kiitos :ashamed: Oli vähän kiusallista, mutta ko. tyyppi on niin kauhean hermostunut jos nainen sattuu kävelemään liian läheltäkään että sekin vaikuttaa. Ei kauhean innostavaa jos toinen on niin paniikissa että hikoilee ja vinkuu kuin pieni possu....sori vaan :ashamed:
 

Yhteistyössä