minkä ikäisenä on kummallista jos on yhä neitsyt/poikuus tallella?

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kyllä mä ottasin, jos tarttisin miehen. Jos se siis ois muuten ihan okei tyyppi, niin laskisin jopa ton kokemattomuuden plussaksi.
No ei ton ikästä jaksa enää alkaa kouluttaa.. eikä kyllä nuorempaakaan.
Juuei, mulla kaveri nyt 29v pyysi "kouluttamaan", olis ollut kuulemma kätevää kun hän halusi eroon "ongelmastaan" ja mä olin sopivasti sinkku...ei kiitos :ashamed: Oli vähän kiusallista, mutta ko. tyyppi on niin kauhean hermostunut jos nainen sattuu kävelemään liian läheltäkään että sekin vaikuttaa. Ei kauhean innostavaa jos toinen on niin paniikissa että hikoilee ja vinkuu kuin pieni possu....sori vaan :ashamed:
No sen pitäs olla tosi rakas ja tärkeä ihminen tietty, eikä kukaan tommonen vinkuva possu. :D
 
Zoe-F
Tuolla aikasemmin jo kommentoin, mutta tarkennetaas nyt pikkasen, ettei enempää väärinymmärtämisiä tulisi.
Siis alettiin seurustelemaan aviomieheni kanssa melkein kolme vuotta sitten, olin silloin 20, mies 25.
Mulla joitakin seksikumppaneita ollut oli hieman outoa kun mies sanoi ettei oo ikinä "pannut" kenenkään muun kanssa. Muuta kyllä tehnyt, mutta sitä ei.
Nykyään on kyllä parasta seksiä mitä ikinä olen saannut.
 
Vähän myöhemmin
Mä "menetin" neitsyyden mun nykyiselle miehelle 21-vuotiaana (ollaan oltu yhdessä nyt 12 vuotta) enkä kehdannu ees kertoa sille silloin että oon neitsyt. Itseasias kerroin vuosia myöhemmin. Immenkalvo oli menny gynellä, joten se ei "huomannu" mitään. Mies oli menettänyt poikuutensa teini-iässä ja ennen mua sillä oli ollut montakin seksikumppania.

Mä pidin (ja pidän vieläkin) outona jos normaalin näköinen 21-vuotias nainen on neitsyt, etenkin jos ei oo mitään erityistä syytä "säästellä". Mullaki siis oli ollu eksiä, mut niiden kans ei vaan jostain syystä koskaan menty "sinne asti". Koin itseni jotenkin tosi noloksi ja huonoksi. Mulla ei ollut mitään syytä säästellä, mutta oon niin ujo etten olis itse kehdannu eksille mitään ehdottaa ja ne jätti sen hyväilyihin. Ilmeisesti luulivat etten mä halunnu ku en ottanut mitään aktiivista roolia. Nykyinen mies taas jotenkin otti ohjat ni tilanne oli helpompi mulle.

Okei näin jälkeenpäin on aika romanttista ajatella, että oon ollu yhdynnässä vain mun lapsen isän kanssa.
 
"Kifa"
Ööh. Itse olin vielä 20-vuotiaana neitsyt enkä kokenut vähäisintäkään tarvetta panna jotain random tyyppiä joka ei olisi voinut ihmisenä vähempää kiinnostaa, vain siksi että asia pitäisi saada "pois alta" jonkun kuvitteellisen vertaisryhmäpaineen vuoksi (mikä idea siinäkin nyt on - eihän neitsyys naamasta näy joten mikä siinä nyt on sitten niin noloa). Omat kädet riittivät tarpeiden tyydyttämiseen erinomaisen hyvin ja potentiaalisen seurustelukumppanin suhteen nyt olivat kriteerit sen verran korkealla että kesti vähän pidempään ennen kuin tuli vaatimukset täyttävä mies vastaan.
 
joo oh
Mun neitsyys meni noin 15 vuotiaana.
Miehen neitsyys vasta 25 vuotiaana mun kanssa :) Ei mun mies oo musta säälittävä, vaikka oli se mulle vähän outoa. Ei se nyt pelkästään siitäkään ollu kiinni et olis oottan sitä oikeaa, se vaan aina hermostu ja sit mistään ei tullu mitään ja sit hermostu lisää. Ei ollu tullu vastaan vielä sellasta joka sitä jaksais.
itse jos olisin miehesti, en olisi koskenut sinuun pitkällä tikullakaan vaan olisin pitänyt sinua likaisena huorana joka pitäisi polkea suohon.
 
äippä x2
Eihän se tietty kenellekään kuulu onko neitsyt vai ei mut kyl mää vähän ihmettelen jos 20v on neitsyt. Ite en oo koskaan pitäny seksiä niin kauheen vakavana asiana et pitäis oikeesti odottaa johonkin avioliittoon asti tai et jostain muusta syystä säästää itteensä, miks ihmeessä??
 

Yhteistyössä