minkä ikäisenä on kummallista jos on yhä neitsyt/poikuus tallella?

Tiukassa housut
kyllähän sitä voi mitä tahansa säälittävää heittää että pesää saisi.. Kummallista ikää ei sikäli kyllä olekaan. Minä olin kavereiden mielestä kummallinen kun annoin vasta 18veenä, suutelinkin vasta 17-veenä ekan kerran. Olin kaunis ja suosittu tyttö, mutta en ollut vaan valmis aikaisemmin ja hemmetin hyvä niin!
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukassa housut:
kyllähän sitä voi mitä tahansa säälittävää heittää että pesää saisi.. Kummallista ikää ei sikäli kyllä olekaan. Minä olin kavereiden mielestä kummallinen kun annoin vasta 18veenä, suutelinkin vasta 17-veenä ekan kerran. Olin kaunis ja suosittu tyttö, mutta en ollut vaan valmis aikaisemmin ja hemmetin hyvä niin!
Ei kukaan nainen halua hoidella yli 3kymppistä neitsytmiestä, edes säälistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liisi Teilori:
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
no kyllä musta on outoa jos on jotain päälle 20v ja vielä neitsyt.
Osaatko sanoa tai ilmaista tarkemmin mikä sinusta siinä on se outous, kyseenalaisuus, epäilyksen heräte yms.
No kyllähän se teini-iässä useimmilla alkaa seksuaalisuus kiinnostaa, aletaan seurustella yms... Ihan yhtälailla musta on outoo jos ei ole seurustellut päälle parikymppisenä. Varsinkin kun itte oon kohta 23 ja mulla on kaks lasta jo. Tää nyt oli mun mielipide.

 
vieras
Mä tunnen 25 vuotiaan naisen joka ei ole koskaan harrastanut seksiä, seurustellut, suudellut, tapaillut miehiä eikä naisia, eikä halaillut. Se tuntuu kummalliselta, etenkin kun hän elää minun kauttani, utelee kaikki asiani ja kokemukseni ja elää hengessä mukana...
 
Zoe-F
Mun neitsyys meni noin 15 vuotiaana.
Miehen neitsyys vasta 25 vuotiaana mun kanssa :) Ei mun mies oo musta säälittävä, vaikka oli se mulle vähän outoa. Ei se nyt pelkästään siitäkään ollu kiinni et olis oottan sitä oikeaa, se vaan aina hermostu ja sit mistään ei tullu mitään ja sit hermostu lisää. Ei ollu tullu vastaan vielä sellasta joka sitä jaksais.
 
Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
Jos mun lapsi menettäisi neitsyyden/poikuuden 15veenä jollekin 25vee ihmiselle niin olisi kirveellä töitä!!
No ei se mustakaan ihan tervettä oo, joskus myöhemmin ei kymmenen vuoden ikäero haittaa, mutta tossa iässä niin on "pikkasen liikaa". Huhhuh.
 
mamma
No ei mun mielestä 25 ole outoa, muta sanotaan että jos nyt menee paljon yli kolmenkymmenen, niin sitten. Että jos aikoo esim. saada lapsia joskus, niin aikakin voi käydä aika vähiin...
 
Tapahtuu milloin tapahtuu
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Minusta se on jokaisen oma valinta ja siihen ei kellään toisella ole mitään sanomista tai arvostelemista.
Näin juuri. Se ei ole keneltäkään pois jos joku menettää aijemmin tai myöhemmin. Taustalla on aina oma tarinansa jota muut eivät tiedä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tapahtuu milloin tapahtuu:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Minusta se on jokaisen oma valinta ja siihen ei kellään toisella ole mitään sanomista tai arvostelemista.
Näin juuri. Se ei ole keneltäkään pois jos joku menettää aijemmin tai myöhemmin. Taustalla on aina oma tarinansa jota muut eivät tiedä.
nimenomaan näin!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mami:
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
jollekin 25vee ihmiselle niin olisi kirveellä töitä!!
Mä kyllä ymmärsin niin että tyttö oli jo menettänyt ensin ja mies vasta 25 vuotiaana eli ei tuo 25 vuotias ollut tytön eka.
no mieki ymmärsin ihan samallalailla. nehän oli eri lauseessaki ne menettämiskerrat.

 

Yhteistyössä