Jos saan kysyä niin miksi juuri tuon ikäiset?Alkuperäinen kirjoittaja xx:10-12 korkeintaan
tai siis vähintään. Riippu myös siitä minkä näköinen vainvaja on. Levollisen ja ei niin levollisen vainajan nähnyt ;(Alkuperäinen kirjoittaja xx:10-12 korkeintaan
Ymmärtää kuoleman jo vähän aikuisen tavoinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos saan kysyä niin miksi juuri tuon ikäiset?Alkuperäinen kirjoittaja xx:10-12 korkeintaan
ok.Alkuperäinen kirjoittaja xx:tai siis vähintään. Riippu myös siitä minkä näköinen vainvaja on. Levollisen ja ei niin levollisen vainajan nähnyt ;(Alkuperäinen kirjoittaja xx:10-12 korkeintaan
Meillä oli kyse siitä, et pappa oli saattohoidossa kotona ja lapset hoiti pappaa (vaipanvaihtoa, ravintoliuoksen laittamista yms) ja kuolema oli luonnollinen jatke sille. Nukkui lasten nähden minun kainaloon. Olen tyytyväinen että sain tarjottua lapsilleni tällaisen. Itse olen aina ollut mukana ruumishuoneella eikä se tila ole mitenkään mukava.Alkuperäinen kirjoittaja xx:Ymmärtää kuoleman jo vähän aikuisen tavoinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos saan kysyä niin miksi juuri tuon ikäiset?Alkuperäinen kirjoittaja xx:10-12 korkeintaan
Minusta hienosti ajateltu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:riippuu monesta seikasta: mihin kuollut, minkä näköinen vainaja on, missä hän on, oliko kovin läheinen lapsille ja onko lapsilla mimmonen elämäntilanne just nyt. kuolema sinäänsähän on luonnollinen, joten katsoisin tapaus- ja tilannekohtaisesti tämän. onko vainajan näkemisestä lapsen kasvulle mitään hyötyä, se olisi varmasti tärkein pohdintani.