Ei niitä lapsia ammatilla elätetä vaan rahalla ja rakkaudella.Alkuperäinen kirjoittaja migreenikko:Alle 20v joilla ei ole kuin peruskoulu käyty,musta kannattaa ensin hankkia ammatti millä pystyy elättämään lapsen ja sitten vasta lapsi.
Siis ensiksi pitäis hankkia se unelmien työpaikka ja sitten se pitäis jättää...? Mä olen mieluummin kotona ja opiskelen osa-aikaisesti ja panostan uraan myöhemmin kun että palaisin heti kokoaikaisesti töihin vanhempainvapaan loputtua.Alkuperäinen kirjoittaja migreenikko:Alle 20v joilla ei ole kuin peruskoulu käyty,musta kannattaa ensin hankkia ammatti millä pystyy elättämään lapsen ja sitten vasta lapsi.
Vai nuori aikuinen 15v ei ainakaan mun 15vAlkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alle 15. Voin hyvinkin kuvitella 15v äidin, joka selviää ihan hyvin, mutta jostain syystä en osaa sen nuorempaa kuvitella äitinä; liian lapsi. Semmonen 15v on kuitenkin usein enemmän nuori aikuinen kun lapsi, sitä nuorempi on enemmän lapsi vielä.
En siis kuitenkaan piudä mitenkään suositeltavana, että alle 18v alkaa lapsia tekemään, mutta vasta alle 15 vuotiaalle sanoisin ihan suoraan, että tee abortti, ikään vedoten.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yläikärajakin pitäisi olla. Senkin näkee tällä palstallaAlkuperäinen kirjoittaja mie:alle 25-vuotiaat. sen näkee tällä palstallakin.