migreenikko
Alle 20v joilla ei ole kuin peruskoulu käyty,musta kannattaa ensin hankkia ammatti millä pystyy elättämään lapsen ja sitten vasta lapsi.
No höh eihän sillä ammatilla lasta elätetä.Alkuperäinen kirjoittaja migreenikko:Alle 20v joilla ei ole kuin peruskoulu käyty,musta kannattaa ensin hankkia ammatti millä pystyy elättämään lapsen ja sitten vasta lapsi.
Mä oon kans samaa mieltä siinä mielessä, että pitäis hoitaa peruskoulu, mutta voi nuorempikin olla kypsempi ja pystyy hoitamaan lasta.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Samaa mieltä olen.Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Alle 16 on kyllä AIVAN liian nuori. Moni tästä vanhempikin on liian nuori, riippuu tapauksesta.
onpa hyvä etten sit ollu ku yhen päivän aivan liian nuori äidiksAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alta 20v.
Tolla kysymyksenasettelulla mäkin lähtisin tälle linjalle.Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Sanoisin, että 12-13 v.
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja mie:alle 25-vuotiaat. sen näkee tällä palstallakin.
Ja aivan liian vanhojua on yli 25-vuotiaat sen näkee jo tällä palstallakin.Alkuperäinen kirjoittaja mie:alle 25-vuotiaat. sen näkee tällä palstallakin.
peesi...Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:Alle 20-vee jos rehellisiä ollaan