Minkä hintaisen takin voisit ostaa lapsellesi, korkeintaan?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja ninnu:
En oo asettanu ylärajaa.. Eilen ostin 2-vuotiaalle takin ja maksoi 89e, sen hintaisen siis hyvinkin voisin ostaa koululaisellekkin
Siis mitä järkee on ostaa ton ikäselle lapselle noin kalliita vaatteita ku on niin vähän aikaa käytössä
 
Huom harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Alkuperäinen kirjoittaja ninnu:
En oo asettanu ylärajaa.. Eilen ostin 2-vuotiaalle takin ja maksoi 89e, sen hintaisen siis hyvinkin voisin ostaa koululaisellekkin
Siis mitä järkee on ostaa ton ikäselle lapselle noin kalliita vaatteita ku on niin vähän aikaa käytössä
Et sitten ole koskaan kuullut vaatteiden kierrättämisestä...?
 
tipi
Alkuperäinen kirjoittaja FBI:
Oon mä kuudennella luokalla ostanu 150 eken takin ja yläasteikäselle viime talvena ostin 240 euron takin. Kirpas kyl, mut...
En ikinä ostais ton hintasia takkeja... Pienemmälläkin rahalla saa hyviä, käytännöllisiä takkeja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
pelkkä takki... 20-25e.
Sama homma,max ton verran.Äsken ostin oikein lastenvaateliikkeestä syystakia 11?:lla kun oli puoleen hintaan :)
Ja tämä pätee myös kun hän on vanhempi..
mä en tiedä, mutta mulle on kyllä vaikeeta löytää ala-asteikäselle hyviä ja mielellään kosteussuojattuja,lämpösiä takkeja noin halvalla. saati että lastenvaateliikkeistä.pitää aina kiertää urheiluliikkeet ja niissä kyllä hintaa on tuotteilla, toisin usein saa onneks koko setin.
oon vaan huono varmaan ettii .
 
Non compos mentis
Olen todella, todella pihi. Ostan lapsille vaatteita yleensä, kun ale -70% tai sitten näistä "alehinnat puoliksi" (vastaa -75% alkuperäishinnoista). Eli sen 40 euron takin ostan sitten, kun se maksaa 10-15 euroa.
 
FBI
Alkuperäinen kirjoittaja tipi:
Alkuperäinen kirjoittaja FBI:
Oon mä kuudennella luokalla ostanu 150 eken takin ja yläasteikäselle viime talvena ostin 240 euron takin. Kirpas kyl, mut...
En ikinä ostais ton hintasia takkeja... Pienemmälläkin rahalla saa hyviä, käytännöllisiä takkeja.
Se on mitä kukakin arvostaa ja mitä lapsilleen haluaa antaa. Mä annan parastani aina kun vaan voin.
Ostanhan mä itsellenikin sellaiset vaatteet jotka haluan.

 

Yhteistyössä