Minkä hintaisen takin voisit ostaa lapsellesi, korkeintaan?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
nuorimmaiselle (5v) voisin jonkun 30-40? maksavan ostaa
keskimmäiselle (13v) joku 70-80?
vanhimmalle (17v) vois mennä jo päälle satkun hintaan..

nuorin kasvaa takista ulos vuodessa, keskimmäinen tuskin tykkäis takista enää vuoden päästä, vanhin varmaankin käyttäis sitä takkia vielä vuosia..siksi siis noi hintaerot.

(ja itselle just ja just 30? maksava :LOL: :ashamed: :ashamed: )
 
vieras
Meillä menee yleensä 90-100e. Ostetaan hyviä merkkejä, jotka kestää on hyvännäköisiä ja joista saa kierrättäen kivan summan. Eli en mä joka vuosi noin paljoa maksa :) Mun mielestä takin pitää olla hyvä laadultaan ja vielä sellainen, ettei joka vastaantulijalla ole samanlaista.
 
Tolla pojalle on ostettu useammatkin ovh 125euron takit, mutta minäkin ostan ne yleensä alesta. Hienostelutakeissa sellainen 50e on ok, kalliimpia en oo katsonut. En mä nyt mistä tahansa sitä hintaa maksa.

2-vuotiaanakin. Mikäli sitä takkia käytetään runsaasti marraskuusta huhtikuuhun, mahdollisesti vielä seuraavan talven alussa, niin vaate on lunastanut paikkansa.

Saapas nähdä mitä ne takit maksavat, kun lapsi menee kouluun. Tuskin vähemmän.
 
r
Kyllä max. 50 eurolla pitää takki löytyä. Kuitenkin on uusittava joka vuosi kun kasvaa niin vauhdilla, ja se hyvinkin mahdollinen palkeenkieli harmittaa halvemmassa takissa huomattavasti vähemmän kuin kalliimmassa.
 
toistaiseksi hintaraja on ollut 50e, mutta luulen että tänä talvena joudun maksamaan enemmän. Viime talven takki oli alennusmyynnistä 30e reimatecin, mutta tänä vuonna ei löytynyt sopivaa (toisinsanoen halpaa).
 

Yhteistyössä