Minkä arvoisen lahjan kaason tulisi antaa hääparille?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
tanja
Itse osteaan toisen kaason kanssa yhteinen lahja, viinikaappi morsiusparille. ei kai siinä mitään summaa ole määritetty kuinka paljon pitäisi maksaa. Tuo on aika kallis, mutta hyödyllinen, ovat sitä toivoneet jo pitkään :)
 
vieras
Jos kaaso on osallistunut ahkerasti häiden järjestelyyn jne. niin ei kyllä mitään ihmeellistä lahjaa sen lisäksi tarvi antaa...
Ja tuommosen albumit (missä polttarikuvia), hankitaan ykeensä polttariporukan kesken.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
minä en ainakaan halunnut kaasolta mitään lahjaa!!! Oli käyttänyt järjestelyihin omaa aikaa, ideoita jne. ne olivat jo lahja!
Olisin tästä samaa mieltä. Ainahan on tietysti vielä jotain viedä, mutta rahallisesti ei kyllä tarvitse enää paljoa panostaa.
 
Mä olin siskoni kaaso ja askartelin sen albumin molempien polttareista ja sit ostin sellaisen kynttilä-väliseinä-hässäkän, joka oli aivan upea ja sain sen alennuksessa kahdella sadalla eurolla, vaikka lähtöhinta oli yli 300. Mut tää sisko on mulle tosi rakas ja halusin ostaa jotain hienoo =)
 
Nuusku
Me saatiin kaasoilta ja bestmanilta lahjaks taulu. Olivat ostaneet stefan vallinin (oliks se ton niminen..?) ankka julisteen ja kehystäneet sen. Makso vissiin jotain 80e.

Mun mielestä ei silti tartte olla mikään kallis, kun kumminkin yleensä käytät omaa aikaas häiden järjestämiseen.
 

Yhteistyössä