Minkä värinen tämä silmä teidän mielestä on? (Joo ihan totaalinen turhis )

No sekasikiön värinen.

Selkeesti leväsenmerenvärinen, josta hieman näkyy ruskeita kakkakikkareiden värjäämää vettä... :whistle: (no ei vais) :p

No joo, heijastaa aika jännästä rusehtavuutta, muuten musta vihreä. Jos pitäisi yksi väri sanoa, niin rusehtavan vihreä

Alkuperäinen kirjoittaja kummastunut:
Alkuperäinen kirjoittaja hiio:
Upean valkoinen toi valkoinen osa! En oo ikinä nähny ettei kellään olis yhtään verisuonta näkyvissä.

kiinnitin huomiota ihan samaan. :O

Tuo kuva varmaan vääristää. Kyllä mulla näkyy verisuonia silmissä monta kertaa. Just nyt ei kyllä näy.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Tuo on siis mun silmä, oikia väri on sininen, mutta tuossa on vaalianruskia piilari. Ruskiat silmät kyllä odotin saavani, mutta kyllä nämäkin kelpaa. :D
Siis voi däääääääm!!!!!
MUn piti vastata että sinäkö se taas linssiluteena teet avauksia kun muistuu mieleen nää pinkit hiukset.
Mut vakavasti puhuen mulla on tollaset silmät itsellä paitsi että mulla on harmaan tilalla vihreä.
Ja vinkkinä piilareihin,pitää ol tummat ruskeat jos aikoo saada silmistä tummemman näköiset.En tosin tiedä haitko sitä.Itse ostin lilat piilarit näihin silmiin ja ne näytti vaan astetta tummemmilta,sekä tuo ruskea rinkula että vihreä.Kauniit silmät sinulla =)

Yhteistyössä