Minkä tehostevärin valitsisit kevääseen sisustuksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sisustaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viimekeväänä etin joka paikasta keittiöön oransseja verhoja, mistään ei löytynyt...

Lime vois olla kiva, mulla oli joskus vihreä-kausi niin moneen vuoteen ei ole ollut mitään vihreää/limeä.

[QUOTE="Jep";25710367]pinkki - aina :D Tosin meillä valkeaa muuten. (en pidä pinkistä harmaan ja mustan kanssa :X )[/QUOTE]

Meillä on tytöllä tehosteena pinkki, en halua koko taloon...

[QUOTE="sisustaja";25710373]Meillä on tytöllä tehosteena pinkki, en halua koko taloon...[/QUOTE]

Meillä tosiaan vaalea koti ja paljon eri tehostevärejä. Siksi, ettei tule liian päälleliimattu olo.Siis sellainen iskun kuvasto fiilis, jota selatessa voi päätellä kauden trendivärin :)

*tykkään tästä*

Minä olen näiden kanssa melko paljon samoilla linjoilla...
Mielestäni jos valitsisi varsinaiseen sisustukseen esimerkiksi kolmea eri väriä ja käyttäisi niiden eri värisävyjä hillitysti saisi aikaan "tehostusta" enemmän, kuin riittämiin.
Jos käy kamalasti roiskimaan kirkkaita tehostevärejä voi lopputulos olla sekava, halvannäköinen ja tylsä.

Voin toki olla aivan hakusessa ja metsässä tämän asian kanssa, mutta minä henk.koht. luotan sisustuksessa varsinaisten päävärien erilaisiin värisävyihin ja yritän valita ne kolme pääväriä aina huolella.

Markkinamiesten keino saada tuotteita kaupaksi :D Näinhän se on... Henkilökohtaisesti en pidä kodeista ,joita on korostettu jollakin värillä. Trendikäs koti muodostuu paljolti muiden elementtien käytöllä kuin vain yksittäisen tehostevärin. Kääntäen, yksikään tehosteväri ei yksistään tee kodista trendikästä"

[QUOTE="vieras";25710630]Nimenomaan.[/QUOTE]

Tuonko teille viellä sädekehänkiillotusainetta niin saatte kiillotella omianne ja toistenne sädekehiä?

Kun ootte niiin paljon parempia kun muut että pitää oikein tulla tällaseen ketjuun aukomaan jossa nimenomaan kysymään että "mitä tehostevärejä käytätte" eikä "mitä tehostevärejä ette käytä kun nehän on niiiin rumia ja mauttomia"

:headwall:

Tuonko teille viellä sädekehänkiillotusainetta niin saatte kiillotella omianne ja toistenne sädekehiä?

Kun ootte niiin paljon parempia kun muut että pitää oikein tulla tällaseen ketjuun aukomaan jossa nimenomaan kysymään että "mitä tehostevärejä käytätte" eikä "mitä tehostevärejä ette käytä kun nehän on niiiin rumia ja mauttomia"

:headwall:
Eikun kyse on yhdestä näkökulmasta eli siitä, että kannattaa valita värit mieluummin omaa kotiin, kalusteisiin ja esineisiin sopivaksi vähän pitkäaikaisempina hankintoina, eikä niin, että ostetaan edulliset tehosteväritekstiilit ja tavarat kunkin sesongin mukaan. Näin sisutukseen saa syvyyttä enemmän. Toki jos haluaa täyttää vaatehuoneensa useamman vuoden sisustustekstiileillä, niin ei sitä kukaan ole kieltämässä, mutta voi sen silti sanoa.

[QUOTE="vieras";25710694]Eikun kyse on yhdestä näkökulmasta eli siitä, että kannattaa valita värit mieluummin omaa kotiin, kalusteisiin ja esineisiin sopivaksi vähän pitkäaikaisempina hankintoina, eikä niin, että ostetaan edulliset tehosteväritekstiilit ja tavarat kunkin sesongin mukaan. Näin sisutukseen saa syvyyttä enemmän. Toki jos haluaa täyttää vaatehuoneensa useamman vuoden sisustustekstiileillä, niin ei sitä kukaan ole kieltämässä, mutta voi sen silti sanoa.[/QUOTE]

No mulla tehostevärinä voi olla vaikka keltainen ruukku ja keltaiset tulppaanit. Ei se tehosteväri tarkota et kaikki tektsiilit vaihtoon..

Juu, samaa mieltä parin muun kanssa... Vähän päälleliimatun näköistä, kun kaikki muu on kärjistetysti beessiä, ja sitten muutama tyyny ja torkkupeitto on jotain turkoosi tai limenvihreää tai punaista. Juurikin iskun kuvasto tulee mieleen.

Yhteistyössä