Jos voisit olla nyt ammatiltasi ihan mikä vain, minkä ammatin valitsisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nekkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:laugh: naapurin kanssa just yks ilta puhuttiin aiheesta, pitkällisen harkinnan tulos mun kohdalla oli : Rokkarin vaimo. :laugh:

pitkään se kilpaili kyllä sen kanssa..mikä se nyt on kun katsoo leffoja ja päättää tuleeko ne suomeen levitykseen ja mikä ikäraja? :whistle:

En ainakaan sairaanhoitaja mut joku metallialan homma, koneistaja tms, autonasentaja tai sit laborantti tai biologi. Silleen oon joskus harmitellut kun lukiossa luin pitkän matikan ja fysiikan enkä lähtenyt alalle jossa niitä olis voinut hyödyntää. Aina olen matemaattisista ongelmia tykännyt ratkoa. Mut tuli valittua ala jolla varmasti on töitä.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Historian tutkija, argeologi tai kirjailija. JOtain, joka liittyy histoiaan ja kirjoittamiseen.

kauhea kilpailu jo arkeologien paikoista :D

Hauska juttu, täällä taisi olla arkeologi suosituin unelma-ammatti :D
(Kunpa tietäisitte, se on tosi tylsää, plääh.)

t. arkeologi

Alkuperäinen kirjoittaja äittä:

ihmisläheinen ammatti tuo patologi!

itse olisin taiteilija tai sitten perustaisin kampaamon, jossa olisi ihan hiljaista. siis ettei olisi pakko puhua kampaajan kanssa mitään tyhjänpäivästä vaan asiakas voisi rentoutua ihan rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja li:
Hauska juttu, täällä taisi olla arkeologi suosituin unelma-ammatti :D
(Kunpa tietäisitte, se on tosi tylsää, plääh.)

t. arkeologi
Älä nyt pilaa meidän unelmiamme, oikein herkuttelen ajatuksella maata jossain tomukuopassa pölyhuiska kädessä hiekkaa siirtelemässä ja että kauden kohokohta olisi ruukunpalan löytyminen, talven sitä sitten apurahan turvin tutkisin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Tähtitieteilijä :D

Mut ei tuu koskaan tapahtumaan että toi olisin :whistle:

Miksi ei? Työllisyystilanne ei taida olla paras.

Mä oon ihan surkee kielissä (pelkkää suomea puhuva tähtitieteilijä olis aika varmasti työtön) eikä taitas matikka pääkään tonne asti piisata vaikka matikasta tykkäänkin tosi paljon.

Yhteistyössä