Minkä pituinen nainen on pitkä/lyhyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaulin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaulin

Vieras
Viitaten aikaisempaan ketjuun, minkä pituinen nainen on lyhyt tai pitkä?

Itse olen lähes aikaisemman ketjun aloittajan pituinen, 166 cm, enkä pidä itseäni mitenkään lyhyenä, vaan aika keskimittaisena.

[QUOTE="Jenny";24480356]Itse pidän lyhyenä alle 170 cm, pitkinä yli 175 cm.[/QUOTE]

Suomalaisen naisen keskipituus on 167,5 cm. Tuo 170 cm ja lyhyt sopisi enneminkin miehille.

Omasta mielestäni lyhyt nainen on alle 160 cm ja pitkä nainen yli 175 cm.

[QUOTE="vieras";24480400]Suomalaisen naisen keskipituus on 167,5 cm. Tuo 170 cm ja lyhyt sopisi enneminkin miehille.

Omasta mielestäni lyhyt nainen on alle 160 cm ja pitkä nainen yli 175 cm.[/QUOTE]

samoilla linjoilla.

Siis mitä ihmettä ovat nämä vastaukset "pitkä yli 180 cm tai yli 185 cm"? Melko harva nainen on kuitenkin yli noiden mittojen, varsinkin tuon jälkimmäisen mitan.

Omasta mielestäni varsinkin yli 185 cm nainen on TODELLA pitkä.

[QUOTE="vieras";24480455]Omasta mielestäni varsinkin yli 185 cm nainen on TODELLA pitkä.[/QUOTE]

Siinä jää moni mieskin lyhyeksi.

En tiedä miksi, mutta minä en voisi seurustella miehen kanssa joka on minua reippaasti lyhyempi. Saman mittainen nyt vielä menisi, mutta lyhyempi... . .

Mulla ja miehellä pituuseroa tasan 15 cm.

Siinä jää moni mieskin lyhyeksi.

En tiedä miksi, mutta minä en voisi seurustella miehen kanssa joka on minua reippaasti lyhyempi. Saman mittainen nyt vielä menisi, mutta lyhyempi... . .

Mulla ja miehellä pituuseroa tasan 15 cm.

Minäpä tiedän miksi!

Et ole tavannut miestä, joka vie jalat alta oitis, ei siinä ehdi mittanauhailemaan, jos itse jo on oikoisenaan...

Olen vain 170cm pitkä, enkä pidä itseäni "pitkänä". Silti tuntuu, että ympärillä on aina mua lyhyempiä ihmisiä eniten. Eikä tarvi laittaa kovinkaan korkeita korkoja, kun tuntuu jo, että jyrään kaikki... ;)
Mieheni on mua 30cm pidempi, joten kotona kyllä tunnen itseni tumpiksi...

Minäpä tiedän miksi!

Et ole tavannut miestä, joka vie jalat alta oitis, ei siinä ehdi mittanauhailemaan, jos itse jo on oikoisenaan...

Mutta en tiedä pystyisinkö ihastumaan mieheen, joka on päätä lyhyempi. Eli kenties jalkani pysyisivät allani pitämässä minua pystyssä.
Menee päässäni samana kategoriaan kuin miehet, joissa on naisellisia piirteitä. En mitenkään voisi seurustella miehen kanssa, joka viettää enemmän aikaa peilin ääressä kuin minä.

Mutta en tiedä pystyisinkö ihastumaan mieheen, joka on päätä lyhyempi. Eli kenties jalkani pysyisivät allani pitämässä minua pystyssä.
Menee päässäni samana kategoriaan kuin miehet, joissa on naisellisia piirteitä. En mitenkään voisi seurustella miehen kanssa, joka viettää enemmän aikaa peilin ääressä kuin minä.

Vahva ego mahtuu pienempäänkin kroppaan.

Äijä on reilu 10 cm minua lyhyempi, mutta ihmiset arvioivat hänet ainakin 15 cm pitemmäksi kuin hänen todellinen pituutensa on. Ei se pituus tai sen puute, vaan se, kuinka itsensä kantaa.

Vahva ego mahtuu pienempäänkin kroppaan.

Äijä on reilu 10 cm minua lyhyempi, mutta ihmiset arvioivat hänet ainakin 15 cm pitemmäksi kuin hänen todellinen pituutensa on. Ei se pituus tai sen puute, vaan se, kuinka itsensä kantaa.

Tämä on niin totta!

Oma miehenikin on lyhyt, mutta ottajia hänellä riittäisi. Onneksi on kuitenkin minun :)
Enkä itse ensitapaamisella edes älynnytkään miten lyhyt hän on. Sitten kun älysin ei sillä ollut enää mitään merkitystä. Jalat oli jo viety alta <3

[QUOTE="dooris";24480703]Mä olen 180cm PITKÄ, harvemmin tapaa itseään pidempiä naisia :)[/QUOTE]

Tässä klaanissa, johon olen syntynyt, viihtyisit. Minä olen tumppi... 173 cm.

Yhteistyössä