Minkä merkkisiä ja minkälaisia vaatteita lapsellasi oli tänään päällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shopalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
3v tyttö hoidossa:
-pikkarit Halpa-Hallista
-Sukkikset Vapaavalinnan loppuunmyynnistä -70%
-t-paita huuto:netistä n. 20cnt
-pitkähihainen kirpputorilta n. 3?
-pitkäthousut kirpputorilta n. 2?

-ulkopuku Talous-markasta 29,90
-lenkkarit talous-markasta 5?
-pipo isosiskon vanha

:D Ja erinomaisesti meni koko päivä, kavereita riitti ja hauskaa oli!!!

Ihana vastaus. :)

Öö... reilu 3veellä... T-paita meandi pupuja, bamse pikkuhousut :whistle: Lindexin oranssi veluur housut ja uusretro ... eläinaiheinen veluur tunika sekä sukat. Ticketin välikausihaalari, name it saappaat ja Tintun lohikäärme pipo.

Poika 1v9kk

-Lindexin oranssi pöllöbody, IdaTin leijonahousut
-Lassie välikausihaalari, Moonkidsin pipo, Pionin kengät
-päikyille vaihtui housuiksi Kik kidin velourit
-kauppareissulla Katvigin Midiapple välikausitakki ja housut merkkiäjotain ostettu USAsta, Kik Kidin myssy päässä, jalassa Vikingin kumpparit.

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Muistatteko te oikeasti nuo ulkoa??

en oo palstaillu ihan koko päivää, olen välillä mulkassu et kuka pukee ja mitä.. :laugh: :laugh: rehellisyyden nimissä reilu2v on lähinnä pukeutunut sisällä niihin venäläisiin kalsareihin vaan. :heart:

Voi voi, ei osunut eikä uponnut. Itse en vaan koskaan merkkiä tuijota, ei tule oikeasti katsottua että minkähän merkkinen paita nyt menee pojalle ja minkähän merkkisen bodin sitä vauvalleen pukisi.

Jahas
* Pikkarit H&M
* sukat, öö, ei oo aavistustakaa
* Housut Lego
* Paita Tom Taylor (oli pakko käydä katsomassa)
* Neule NameIT

* Reimatecin haalari
* Reiman hattu
* Viking gore lenkkarit
* merkittömät sormikkaat

Mä luulen että noi sukat, neule, hattu ja sormikkaat on ostettu normaalilla hinnalla.
En usko , että Kaksplussan mammat olisivat kertoneet muille lapsille, että Reimatec on out... Lapsi on ollut onnellisen tietämätön.

tytöillä oli isommalla mayoral-merkkiset shortsit ja t-paita,pienemmällä alouette-mekko.
pojalla oli esprit-t-paita ja shortsit.
kenkinä adidas ja sketchers.

ikävä kyllä,täällä ei ole kirppareita :|
onneks edes pojalle saan siskon pojan vanhoja vaatteita,tyttöjen kuteisiin menee mielettömästi rahaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:

etkö sä muista mitä sun lapsella on ollu päällä? :D musta se on ihan helppo muistaa, ku oon ite ne vaatteet sieltä laatikosta aamulla napannu... =)

Mä en katso koskaan että minkä merkkisiä ne vaatteet on. Kunhan on käytännöllisiä ja siistejä. Oli kyllä oikeasti aika iso yllätys että joillekin se merkki on noin iso juttu että ihan muistatte pikkuhousuista lähtien..
Ja rehellisesti sanottuna, en kyllä aina muistakaan kun pienemmällä voi olla useammatkin vaatteet.

Alkuperäinen kirjoittaja miam:
tytöillä oli isommalla mayoral-merkkiset shortsit ja t-paita,pienemmällä alouette-mekko.
pojalla oli esprit-t-paita ja shortsit.
kenkinä adidas ja sketchers.

ikävä kyllä,täällä ei ole kirppareita :|
onneks edes pojalle saan siskon pojan vanhoja vaatteita,tyttöjen kuteisiin menee mielettömästi rahaa!!

kas, huuto.net on oiva apukeino ;)

etkö sä muista mitä sun lapsella on ollu päällä? :D musta se on ihan helppo muistaa, ku oon ite ne vaatteet sieltä laatikosta aamulla napannu... =)

Mä oon ollu jo pari tuntia töis ennen kun mies ja poika heränneet. Tarhasta kun haen niin saan pyöritellä päätäni et mitähän mies on pojalle taas pukenut. Välil kyl sellanen "resupekka" lähtee kotiin :D
Noh, pääasia et sentään vaatteet päällä.
Ite valitsen aivan erilaisia vaatteita pojalle ja muistan kaikki vaatteet. Ilmeisesti kiinnostus lastenvaatteisiin saa muistamaan lapsen vaatteet :D

Esikoisella oli Bogin farkut ja Massimo Duttin paita...
Kuopuksella Kid Coolin pöksyt ja HM:ltä.
Sukat ja kalsarit luultavasti Seppälää tai Hooämmää.

Lunttaamatta en ois tienny :D

Mä en katso koskaan että minkä merkkisiä ne vaatteet on. Kunhan on käytännöllisiä ja siistejä. Oli kyllä oikeasti aika iso yllätys että joillekin se merkki on noin iso juttu että ihan muistatte pikkuhousuista lähtien..
Ja rehellisesti sanottuna, en kyllä aina muistakaan kun pienemmällä voi olla useammatkin vaatteet.

nooh, kuten olen monta kertaa täällä palstalla todennut, meitä on niin kovin paljon erilaisia ihmisiä =)

en oo palstaillu ihan koko päivää, olen välillä mulkassu et kuka pukee ja mitä.. :laugh: :laugh: rehellisyyden nimissä reilu2v on lähinnä pukeutunut sisällä niihin venäläisiin kalsareihin vaan. :heart:

Voi voi, ei osunut eikä uponnut. Itse en vaan koskaan merkkiä tuijota, ei tule oikeasti katsottua että minkähän merkkinen paita nyt menee pojalle ja minkähän merkkisen bodin sitä vauvalleen pukisi.

Toisille vaatteet vaan on tärkeät :) Niin minullekin ja todellakin muistan lasteni kaikkien vaatteiden merkit ulkoa. Vaatteet sopivat aina yhteen, mietin joka vaatekerran jne..
ei se tee ihmisestä toista huonompaa tai pinnallista. Enkä "livenä" keskustele näistä asioista juurikaan, osa elämää. Palstaillessa tällaiset asiat korostuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Toisille vaatteet vaan on tärkeät :) Niin minullekin ja todellakin muistan lasteni kaikkien vaatteiden merkit ulkoa. Vaatteet sopivat aina yhteen, mietin joka vaatekerran jne..
ei se tee ihmisestä toista huonompaa tai pinnallista. Enkä "livenä" keskustele näistä asioista juurikaan, osa elämää. Palstaillessa tällaiset asiat korostuvat.

siis vierasko juttelee nyt keskenään?

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
3v tyttö hoidossa:
-pikkarit Halpa-Hallista
-Sukkikset Vapaavalinnan loppuunmyynnistä -70%
-t-paita huuto:netistä n. 20cnt
-pitkähihainen kirpputorilta n. 3?
-pitkäthousut kirpputorilta n. 2?

-ulkopuku Talous-markasta 29,90
-lenkkarit talous-markasta 5?
-pipo isosiskon vanha

:D Ja erinomaisesti meni koko päivä, kavereita riitti ja hauskaa oli!!!

Oikea vastaus; asiat tärkeysjärjestyksessä ja oikeissa suhteissa :) Kaikkea hyvää sulle ja perheellesi!

Yhteistyössä