Minkä merkkisiä ja minkälaisia vaatteita lapsellasi oli tänään päällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shopalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shopalla

Vieras
Pojalla 3v:
PoPin löysät farkut
Benettonin punainen t-paita
PoPin harmaa hupparitakki

Ulkona
Adidaksen mustat tennarit
PoPin beige/musta välikausitakki ja -housut :)

eipä jaksa muistaa edes sitä mitä heillä oli päällä, mutta jotain sekalaista kirppisvaatetta. :D

meille on niin epäolennaista se mitä merkkiä kuteet on ja mistä hankitut.kunhan suurinpiirtein puhtaat ja ehjät!

Pojalla 3v.
College housut Vapaa Valinnasta, en muista "merkkiä"
T-paita Puuha Pete
Pitkähihainen Bamse, Lindex
Nalle Puh kumisaappaat, kirppari
Takki, Tarjoustalo, en muista senkään merkkiä.

Että tällaiset rymyvaatteet tänään, joskin ehjiä, puhtaita ja kumppareita lukuun ottamatta uutena ostettuja :D

Lisätiedoksi, isi puki pojan aamulla :D

Tyttö kohta 2v:
*Bamse-body "aluspaitana"
*Hello Kitty tunikahuppari
*L.O.G.G farkut
*ulkona oli Ticketin sadeasu

Tyttö 8v:
*Me&I pilkku-, kukkatunika
*Esprit leggarit
*ulkona Ticketin sadeasu

2,5-vuotiaalla tytöllä mun äidin tekemät collegehousut ja mun siskon jenkkilästä tuoma t-paita, merkkiä en muista. Jalassa Lindexistä ostetut sukat ja Nokian kumisaappaat. Yllä Rukan sadetakki ja torilta ostettu käsintehty mansikkapipo.

2 kk:n ikäisellä kuopuksella oli äitiyspakkauksen body ja potkarit ja Lindexiltä ostettu kevytvanupuku ja päässä Ruskovillan silkkimyssy.

Ootas...

Tyttö 4½ v pukeutui Reimatecin välikausihaalariin, Vikingin gorelenkkareihin, Bratz-lippalakkiin, Lindexin uusretrotunikaan, Ellen housuihin, H&M-alusasuun (prinsessaa) ja sukkiin.

Poika 2½ v kulki Lassien haalarissa, Kivat-pipossa, Niken lenkkareissa kaiketi, sisävaatteina oli Seppälän collegehousut ja Lindexin uusretropaita, aluspaitana Salama Mc Queen-hihaton H&M:stä ja jotkut kalsarit jotka on saatu kaverin pojalta. Ja jotkut sukat oli myös.

jestas sentää

esikoisella tais olla puman paita ja collegetakki ja jotkut farkutkin sillä oli.. en mä niitten merkeistä tiedä..mein 13v ostaa jo ite vaatteensa

keskimmäisellä tais olla ihan urheiluseuran t-paita ja markkinoilta ostettu collegetakki.. ja koska oli koulussa liikuntapäivä niin näytti olevan verkkaritkin jalassa

kuopuksella oli joku marketista ostettu collegepaita ja anttilasta tilatut verkkarit

kaikilla oli ulkona takki päällä ja lenkkarit jalassa

oikeestiko te luulette että mä muistan joka vaatteen merkin ja kun meillä on vileä kouluvaatteet ja kotipiha vaatteet erikseen niin aika vaikee on sanoo kuin monta kertaa tuo esikoinenkin on vaatteitaan päivän aikana vaihtanut

Apua... Esikoisella oli henkalta ja maukalta housut, Niken paita, Haltin kengät ja Reimatecin takki.

Kuopuksella oli Gantin paita, Bogin housut ja anopin kutoma villapuku ja töppöset.

Meillä oli pojalla 6v päällä Sean Johnin farkut,Tutta paita ja H&M:n neule ja ulkona REIMATECIN:n välikausi puku ja Reiman pipo,hanskat ja lenkkarit ;)
Tytöllä 10,5kk oli Hello kityn sisävaatteet ja ulkona REIMA:n välikausi puku ja H&M:n lenkkarit.

Siis just. Älytöntä tämä nykyajan kilpavarustelu. Huh.

Isommalla oli neule ja jotkut beiget housut. Alla t-paita, jalassa sukat. Puvun muistan ja se oli Lassien. Jalassa ( vedenpitävät) lenkkarit mutten TODELLAKAAN muista näiden merkkiä. Ei mitään väliä, kun siistit ja asianmukaiset vaatteet. Se riittää.
Jumpassa oli t-paita ja shortsit ja tossut.

Vauvalla parikin bodia, sukkikset, housut ja pitkähihainen paita. Fleecehaalari. Merkkejä en edelleenkään tosiaankaan tiedä.

kaikilla kolmella alushousut venäjältä
mitälie merkkiä sukkahousut prismasta yhden carlsonilta.
ylipieni yliherkkä pampers lahjuspaita
lindex paita
marimekon paita
h&m pallohame

ulkovaatteet
lassie, remu, diesel, keltanokka liikenteessä, sonera, viking kumpparit ja kahdet kontiot sekä sormikkaat venyvää malliax2 +merkittömät puhkikuluneet "talvi"rukkaset.

no juu,
likka kolme vee, småfolkin pinkki-valkoinen ompppupaita ja småfolkin lappuhaalarit, katvigin polvisukat ja ulkona crocs saappaat ja remu-haalari ja pikkustikkarin pipo :D
likka 7vee, benetton oranssi t-paita, ej sikke lejn tähti collegepuku, katvigin polvisukat ja ulkona ticketin oranssi rainset, fante-myssy ja jalassa viikkarin gorelenkkarit :D

Vanhemmalla pojalla oli Ejsikkelej punainen kärpässienipaita päällä, me&i- t-paita sen alla, h&m:n farkut..
Nuoremmalla Finnwearin muumi-body ja lindexin ruskeat velour-pökät..
Ulkovaatteista en osaa sanoa ku olin töissä.. =)

Tota...en mä oikeen ees muista ja ainaki pari vaatekertaa meni tänään...

Isommalla oli ainakin kahdet kirppistrikoot tänään ja sit jesperjuniorista sellanen julia merkkinen trikoopaita oli kans... oli sillä joku toinenki paita tänää, aijuu, sellanen lindexin trikoopaita...

ulkona oli lisäks kumisaappaat ja jonathanin välikausihaalari...

pienemmällä oli aamulla ainakin my little pony trikoopaita kirppikselta ja... sit iltapäivällä sukkahousut ja nalle puh pody kirpparilta...

ulkona kumisaappaat ja jonathanin välikausihaalari.

Tyttö 4v
Reiman beige/vaalea hiekka housut, joku mikälie saatu oranssinsävyinen paita (kauluspaitamukamasallajapäällät-paita).
Ulkona Lassien G-tech haalari+-kinttaat, Reiman pompulahiippapipo, kengät saadut nahkaiset ohutvuoriset kävelykengät.

Tyttö 1v5kk
Elloksen housut
KappAhlin body, molemmat lilan sävyissä
Ulkona Lassien G-tech haalari, Jonathanin kinttaat reiman pipo, ja aamulla oli päällä Reimatecin takki ja reiman ihana pompulapipo. Jalassa Prismasta ostetut ohutvuoriset kengät.

Juu ja mä lisään vielä että molemmilla pojilla on tasan yhdet Gantin paidat. Esikoisen on ostettu kirpparilta ja kuopuksen saatu lahjaksi. Oli tänään 2 kk neuvolan kunniaksi päällä :D

hmmm.. paita taisi olla jokin minun serkku poikani vanha, merkistä ei mitään tietoa (enkä jaksa mennä pyykkikorista katsomaan) housut oli d&j:n collegehousut. Ulkona saappaat ja jonathanin vk-haalari, h&m hattu ja jotkin hanskat. Ja juu ikää herralla 1v6kk

3v tyttö hoidossa:
-pikkarit Halpa-Hallista
-Sukkikset Vapaavalinnan loppuunmyynnistä -70%
-t-paita huuto:netistä n. 20cnt
-pitkähihainen kirpputorilta n. 3?
-pitkäthousut kirpputorilta n. 2?

-ulkopuku Talous-markasta 29,90
-lenkkarit talous-markasta 5?
-pipo isosiskon vanha

:D Ja erinomaisesti meni koko päivä, kavereita riitti ja hauskaa oli!!!

Yhteistyössä