P
pullukan äippä
Vieras
Meillä poika 3 kk ikäisenä 7700 g ja 63 cm, ja 4 kk mitat 8230g ja 67,5 cm.
Löytyykö vielä isompia?
Löytyykö vielä isompia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bell:Olihan meillä
3 kk 8210 64,5
4 kk 8950 66,3
ihana tytönpallero pelkällä tissillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Oravannahka:poika oli 3 kk 65,5 cm ja 8,295 kg ja 4 kk 68 cm ja 9,680. Ja pelkällä tisulla kasvettu.. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:HYI H*LVETTI mitä läskejä te kasvatatte pienestä pitäen :x :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:HYI H*LVETTI mitä läskejä te kasvatatte pienestä pitäen :x :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja Oravannahka:Alkuperäinen kirjoittaja ööh:HYI H*LVETTI mitä läskejä te kasvatatte pienestä pitäen :x :x :x
juuh ihan tarkotuksella oon tehnyt mun maidosta vahvaa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja oho:Alkuperäinen kirjoittaja Oravannahka:Alkuperäinen kirjoittaja ööh:HYI H*LVETTI mitä läskejä te kasvatatte pienestä pitäen :x :x :x
ÖÖH, JOS jättääsit ne berliininmunkit ja kermaperunat väliin ja söisit vähän kepeemmin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Oravannahka:Alkuperäinen kirjoittaja oho:Alkuperäinen kirjoittaja Oravannahka:Alkuperäinen kirjoittaja ööh:HYI H*LVETTI mitä läskejä te kasvatatte pienestä pitäen :x :x :x
ÖÖH, JOS jättääsit ne berliininmunkit ja kermaperunat väliin ja söisit vähän kepeemmin![]()
jooh jos puhuisit omasta puolesta.. t. 48 kg mamma
Alkuperäinen kirjoittaja hoho:Alkuperäinen kirjoittaja Oravannahka:Alkuperäinen kirjoittaja oho:Alkuperäinen kirjoittaja Oravannahka:Alkuperäinen kirjoittaja ööh:HYI H*LVETTI mitä läskejä te kasvatatte pienestä pitäen :x :x :x
jooh jos puhuisit omasta puolesta.. t. 48 kg mamma
Ja pituutta oli? Veikkaan 130..![]()