Minkä kokoiselle sopii 34 koon farkut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "strawberry"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="strawberry";28159095]Eli suomeks sanottuna 34 koon farkut vastaa xs kokoa? on siis pienempi kuin s...

Entäs 34/36 koon farkut? Meneekö jalkaan 160 pituiselle ja 65 kiloselle?[/QUOTE]

Suosittelisin kokoa 40.

Noi tuplakoot taitaa kyllä olla tuumakokoja. Eli 34 on "vyötärö" (eli iso) ja 36 lahkeen pituus. Eli ton kokoiset ois lihavalle jolla on normaalia pidemmät jalat.

[QUOTE="strawberry";28159095]Eli suomeks sanottuna 34 koon farkut vastaa xs kokoa? on siis pienempi kuin s...

Entäs 34/36 koon farkut? Meneekö jalkaan 160 pituiselle ja 65 kiloselle?[/QUOTE]

Arvelen, että 160 cm ja 65 kg tarvitsee 40 kokoiset housut. Riippuu toki vartalon mittasuhteista ja mallistakin.

Mä veikkaan että sun normikoon pitäis olla jopa 42..? Mä oon sua 13cm pidempi samalla painolla ja mun "normikoko" on 38 tai 40, riippuu vähän kaupasta ja mallista. (Usein ongelmana tosin on, että housut on vyötäröstä liian isot ja lahkeet liian lyhyet..)

Mistä kaupasta oot ostamassa? Ootko ihan varma ettei kyse oo tuumakoosta?

Suosittelisin kokoa 40.

EI IKINÄ.

Mietin myös et oisko 36 koon farkut mulle sopivat? Kun sellaset taitaa olla normaalikokoiselle. Kun muistelen niitä aikoja kun käytin 34 koon housuja, nii olin mie ihan liian pieni ja lapsen kokonen. En mie sitä halua, haluun olla semmonen sopusuhtainen ja terveen näköinen. Ärsyttävin ongelma mulla on farkkujen kanssa aina ollu se että sillon kun käytin 34 koon farkkuja niin reisistä ja pepusta ne oli napakat ja hyvännäköset! sitten mihinkä töppää nii lantioon... -.- hirveetä tappelua aina sen napin kanssa et miten sais sen kiinni tai sit jos saat nii saattaa puristaa lantiosta ja tekee niin kipeää :(

Miten tuonkin ongelman saisi ratkaistua, niin että saisin molemmat. Tiukat farkut reisistä ja pepusta, mutta myös niin että menee nappi helposti lantion kohdalta kiinni? ja vetskari toki.

Minä olen noin 165/55 ja käytän yleensä kokoa 34 tai 36, riippuu paljon valmistajasta. Joskus olen jopa kokoa 32, mutta toisinaan saatankin olla 38. Kokomerkintää tärkeämpää on kuitenkin ostaa oikeanmalliset farkut omalle vartalolle. Väärässä mallissa ei voi ostaa kuin väärän koon eikä sellaiset farkut koskaan näytä hyvältä päällä.

[QUOTE="vieras";28159126]Mä veikkaan että sun normikoon pitäis olla jopa 42..? Mä oon sua 13cm pidempi samalla painolla ja mun "normikoko" on 38 tai 40, riippuu vähän kaupasta ja mallista. (Usein ongelmana tosin on, että housut on vyötäröstä liian isot ja lahkeet liian lyhyet..)

Mistä kaupasta oot ostamassa? Ootko ihan varma ettei kyse oo tuumakoosta?[/QUOTE]

42... sairasta...

Mähän oon kohta jo joku L koon muija

[QUOTE="strawberry";28159149]EI IKINÄ.

Mietin myös et oisko 36 koon farkut mulle sopivat? Kun sellaset taitaa olla normaalikokoiselle. Kun muistelen niitä aikoja kun käytin 34 koon housuja, nii olin mie ihan liian pieni ja lapsen kokonen. En mie sitä halua, haluun olla semmonen sopusuhtainen ja terveen näköinen. Ärsyttävin ongelma mulla on farkkujen kanssa aina ollu se että sillon kun käytin 34 koon farkkuja niin reisistä ja pepusta ne oli napakat ja hyvännäköset! sitten mihinkä töppää nii lantioon... -.- hirveetä tappelua aina sen napin kanssa et miten sais sen kiinni tai sit jos saat nii saattaa puristaa lantiosta ja tekee niin kipeää :(

Miten tuonkin ongelman saisi ratkaistua, niin että saisin molemmat. Tiukat farkut reisistä ja pepusta, mutta myös niin että menee nappi helposti lantion kohdalta kiinni? ja vetskari toki.[/QUOTE]

Ongelma ratkeaa sillä, että ostat oikeanmalliset farkut. Niitä voi olla joskus vaikea löytää. Minulla on esimerkiksi luonnollisesti korkea vyötärö ja moni paikka myy matalavyötäröisiä housuja. Minulla sellaiset ovat todella epämukavat ja ne näyttävät huonolta. Mutta mieluummin etsin hyviä pidempään kuin ostan useat huonot.

Siis paljonko on vyötärön ympärys kapeimmalta (sillain ettet vedä vatsaa sisään), lantion ympärys leveimmältä kohdalta? yrität varmaan mahtua liian pieniin vaatteisiin nyt.

[QUOTE="strawberry";28159149]EI IKINÄ.

Miten tuonkin ongelman saisi ratkaistua, niin että saisin molemmat. Tiukat farkut reisistä ja pepusta, mutta myös niin että menee nappi helposti lantion kohdalta kiinni? ja vetskari toki.[/QUOTE]

Yhteistyössä