Minkä kokoiselle sopii 34 koon farkut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "strawberry"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28159181]No sähän oot L-kokoinen..? Ei tolla painolla voi hoikka olla, anteeksi, en pahalla tarkoita mutta älä nyt liian pieniä housuja tilaa![/QUOTE]

Aion pistää kroppani ihan helvetin rankkaan rääkkiin, täysin päin vastaseen suuntaan. Kiloja tulee lähtemään 10 ja se tapahtuu 2 viikon sisään.

[QUOTE="strawberry";28159255]Aion pistää kroppani ihan helvetin rankkaan rääkkiin, täysin päin vastaseen suuntaan. Kiloja tulee lähtemään 10 ja se tapahtuu 2 viikon sisään.[/QUOTE]

Parempi sen painon olla 55kg alle, kilolla. 54, siihen mä tyydyn. Mä aion olla se sama kaunis ja seksikäs mimmi mitä sillon, jonka perään kuolattiin. Läski lehmä en suostu olemaan IKINÄ, en vittu ikinä. Mä vihaan niin paljon jo sitä koko sanaa kun ylipaino, et se ei kuulu muhun paskan vertaa!!!! ei edes silloinkaan, kun olen 47 ...

Jos nyt kuitenkin sille laihdutusajalle hankkisit sopivan kokoiset farkut vaikka alelaarista, ettei ihan peppu paljaana täydy kulkea. Niissä nettikaupoissa on ne kokotaulukot, senkus mittaat itsesi ja tilaat oikean kokoset. Voit sitten samalla tilata ne tavoitekoon farkkusi. Jos 2 kk pidät tiukkaa linjaa, voit saada ne 11 kiloa pois.

Jos nyt kuitenkin sille laihdutusajalle hankkisit sopivan kokoiset farkut vaikka alelaarista, ettei ihan peppu paljaana täydy kulkea. Niissä nettikaupoissa on ne kokotaulukot, senkus mittaat itsesi ja tilaat oikean kokoset. Voit sitten samalla tilata ne tavoitekoon farkkusi. Jos 2 kk pidät tiukkaa linjaa, voit saada ne 11 kiloa pois.

Luitko että aion mahtua niihin farkkuihin 2 viikon päästä?

Ostan 36 koon farkut, laihdutan 55-54kg ja se on siinä. Sitä ennen tyydyn collegehousuihin ja se on samalla vähän niin kun rangaistus. Olisihan minun pitänyt älytä kun en mahtunut entisiin farkkuihini että jotain on nyt tapahtunut.

Jos en alkais mitään nyt tekemään, niin mieti mihin tää tilanne menis? multa pilaantus ulkonäkö. No joo, on kyllä läskiä jo poskissa, mahassa ja selluiittiä persiissä. Sitten menisi terveys liikalihavuuden takia.

Tälleen oon tänään syöny:

Aamulla puuroa, lasi vettä

Lounaaksi katkarapu, kylmäsavulohi-salaattia ja lasi appelsiini tuoremehua jäillä

Nyt iltapalaksi yksi grillattu makkara ja hedelmäriisi rahka vai mikä tuo on

Nälkää jo nään, mutta ei se auta kun rääkätä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti x2;28159152:
"taviskoko" 34 vastaa varmaan tuumakoossa n. 25 tai 26 tuumaisia? Itse käytän 32, XS ja 24 kokoja ja 162cm/44kg

Mä sanoisin et 32 vastaa 24 ja 25 tuumasia, 34 26 tai 27 tuumaista?
Mä käytin ennen tuumakokoa 25, vaatekokoa 32
Nykyään tuumakokoa 26 ja vaatekokoa 34
Samoissa mitoissa sun kanssa suunnilleen

Et kyllä laihtunut 4 kiloa läskiä. Tiukalla dieetillä ekalla viikolla voi pudota 4 kiloa, mutta valitettavast suurin osa siitä on nestettä, joka poistuu kehosta, kun kulutat glykogeenivarastot loppuun.

No kyllä minäkin olin takas lähtöpainossa 2 viikkoa synnytyksen jälkeen ja en tehnyt mitään sen eteen. Paino nousi raskauden aikana n. 12kg. Ei tuota painomäärää pysty pudottamaan kyllä normaalisti vaikka mitä tekis. Paitsi ehkä jos on joku ihan tosi lihava ja nestettä jo sen verran poistuu.
Tällä hetkellä omat mitat 163/56-57kg. Minkäkokoiset farkut muille samankokoisille menee? Mulla on luonnostaan vähän leveämpi lantio/peppu ja tuntuu ettei jotku ihan 36 välttämättä mene, ainakaan kaikissa merkeissä. 38 oon joskus käyttänyt. Nyt raskauden jälkeen tekis mieli farkkuostoksille mennä, mutta tiedän sen olevan hankalaa. Kun en tykkää mistään kovin tiukoista farkuista, mutta ei tarvis mitkään lökäritkään olla.

Lol oot ihan samanlainen kuin kaverini paitsi kaveri 10kg isompi vielä. ihan karseen näköistä kun yrittää tunkea itsensä liian pieniin kuteisiin, saumat paukkuu ja takki auki pitää kulkea kun ei mee kiinni... Aivan kamalan näköistä.

Lol oot ihan samanlainen kuin kaverini paitsi kaveri 10kg isompi vielä. ihan karseen näköistä kun yrittää tunkea itsensä liian pieniin kuteisiin, saumat paukkuu ja takki auki pitää kulkea kun ei mee kiinni... Aivan kamalan näköistä.

Niin näkisitte että emmä ole lihavan näköinen.

Mulla on vaan jotenkin vammanen lantio, et ennenkin oli farkkujen kanssa aikamoista tappelua kun muuten on sopivat mutta lantio sen verran leveä ilmeisesti ettet sitten nappia saa niistä housuista kiinni. Sillonkin saat tapella sormes verille jotta saat sen napin kiinni. Eikä tarvii kun sentti tulla vaikka lantiolle läskiä niin sen jälkeen ei varmasti mene. Ennemmin tässä pitäis nuo vammaset lantioluut varmaan hiotuttaa pois jotta ois terve ja mahtuis housuihin...

Yhteistyössä