Minkä kokoiselle menee H&M:n XL- tai 46-kokoiset vaatteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle menee hm xl tai l vaatteet, eli housut 46 ja paidat 48 numeroin. sit taas yhdet L housut on isot (hm) ja jotkut xl paidat pienet.. Riippuu niin hm:n mallistakin vai mikä merkki tai tuotesarja onkaan kyseessa.

Kun painoa oli 78kg-85kg niin noin XL kokoiset L.O.G.G housut oli ihan ok (peffa lähemmäs 110cm tms). Taisin olla muissa merkeissä 44 kokoa. Mutta nyt kun painoa on 71, niin ne tippuuu jalasta (peffa 102cm)

Mä en tajua.
Miten mulle sitten muka menee koko 42 tai L,Mitat ovat 173cm ja 83kg.Eli ylipainoinen olen.
Ja kun joku sitä kuitenkin keksii ehdottaa,niin ei,läskit eivät tursuile eikä vaatteet kirraa.Näyttävt hyvältä päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Jos joku käyttää tuota XL-kokoa tai 46-kokoa niin kertoisitko mittojasi?? Mietin että mahtuisinko vielä niihin? Olen käyttänyt aiemmin noita BIB-vaatteita eli niissä reilummat koot.. Myymälässä näitä ei myydä (Kuopiossa ainakaan), joten mietin uskaltaisinko lähteä kokeilemaan noita XL- tai 46 koon vaatteita, kun on kiloja lähtenyt muutama..

Mun tuttu on n. 173 cm ja painoa n. 65 kg. Hän käyttää tuota 44-46 kokoa. Sairaan pieniä on siis...

pieniä?
jos mä laittasin ton kokoiset niskaan hukkuisin niihin. isoja ne on..

Alkuperäinen kirjoittaja kummallista:
Mä en tajua.
Miten mulle sitten muka menee koko 42 tai L,Mitat ovat 173cm ja 83kg.Eli ylipainoinen olen.
Ja kun joku sitä kuitenkin keksii ehdottaa,niin ei,läskit eivät tursuile eikä vaatteet kirraa.Näyttävt hyvältä päällä.

Jospa sulla on sit semmonen kiinteämpi kroppa, ei niin paljon löllöä kuin toisilla? Jospa sulla on enempi painoa tisseissä, käsivarsissa, lihasta reisissä?

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Jos joku käyttää tuota XL-kokoa tai 46-kokoa niin kertoisitko mittojasi?? Mietin että mahtuisinko vielä niihin? Olen käyttänyt aiemmin noita BIB-vaatteita eli niissä reilummat koot.. Myymälässä näitä ei myydä (Kuopiossa ainakaan), joten mietin uskaltaisinko lähteä kokeilemaan noita XL- tai 46 koon vaatteita, kun on kiloja lähtenyt muutama..

Mun tuttu on n. 173 cm ja painoa n. 65 kg. Hän käyttää tuota 44-46 kokoa. Sairaan pieniä on siis...

Näin siis, mä olen 170cm/78kg, enkä siis mikään pikkunen mutta en koe olevani xl kokoakaan enään

Mitäs kokoa sä sitten tunnet olevas? xxl?

Alkuperäinen kirjoittaja mun.....:
Mä olen 168 cm ja 68 kg ja H&M:n XL on just sopiva. Tunnen itseni lihavaksi siellä :(

mullon samat mitat ja vielä niin että reisissä on se kaikki mikä ikinä onkaan kerääntynyt ja harvoin löydän h&m sopivia housuja.. että se 44/46/48 vois olla muuten mut sit ne on liian pitkiä lahkeista tai vyötäröltä liian leveitä..

paidoista M/L koko

Yhteistyössä