Minkä kokoinen päiväpeitto 80*200 sänkyyn?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli siis n. 150 levee ois hyvä. Mites toi pituus kun on sängyn päädyt joitten yli tuntus hassulta laittaa se päiväpeitto ja sit taas jos se roikkuu reunoilta vapaana niin näyttää hassulta jos päädyistä kääntää...

Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Eli siis n. 150 levee ois hyvä. Mites toi pituus kun on sängyn päädyt joitten yli tuntus hassulta laittaa se päiväpeitto ja sit taas jos se roikkuu reunoilta vapaana niin näyttää hassulta jos päädyistä kääntää...

Mun mielestä voi päädyistä kääntää ihan hyvin vaikka reunoista roikkuisikin. Jos kerran sängyssä on päädyt.

Standardi-leveyshän ykkössänkyyn päiväpeitossa on tuo 150cm. Ja pituuttahan voi tehdä kun kerran itse tekee, niin vaikka määrämittaisen.
Patjan alleko päiväpeite pitäisi työntää sivuilta jos ei saa sivuilta roikkua päätyjen ollessa?

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Standardi-leveyshän ykkössänkyyn päiväpeitossa on tuo 150cm. Ja pituuttahan voi tehdä kun kerran itse tekee, niin vaikka määrämittaisen.
Patjan alleko päiväpeite pitäisi työntää sivuilta jos ei saa sivuilta roikkua päätyjen ollessa?

En oo itse tekemässä vaan kaupasta ostamassa ja siellä on niin monen kokoisia niin mietin vaan et mikä olis hyvä koko.

Yhteistyössä