Tälläiset tuli tänään postissa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nättiä on! Mulla vaan poikia, ja aina ihana katsella noita prinsessa-juttuja, kun itse ei pääse niitä laittelemaan. On mulla kyllä tytärpuoli, mutta se ei ole ikinä tykännyt mistään hörhelöistä yms, vaan pääkallot yms iskee paremmin :D

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Nättiä on! Mulla vaan poikia, ja aina ihana katsella noita prinsessa-juttuja, kun itse ei pääse niitä laittelemaan. On mulla kyllä tytärpuoli, mutta se ei ole ikinä tykännyt mistään hörhelöistä yms, vaan pääkallot yms iskee paremmin :D

Joo siis minä ole ihan intona kun saan kerrankin ostaa jotain tuollaista, kun tähän asti on pitänyt tehdä sellaista unisex-juttua. Lastenhuone on kyllä nätti mielestäni, limenvihreä päävärinä. Mutta nyt saan revitellä kunnolla tyttöjutuilla. :D

Alkuperäinen kirjoittaja järkkyä:
Makunsa kullakin, ap:lla sitä tosin ei oo :(

:D :D :D

Hei joka kerta, kun olen kysynyt täällä jotain lastenhuoneen sisustukseen liittyvää nii vastaus on "mikset kysy lapsilta" tai "anna lapsen sanoa mitä tahtoo". Niin että kuule kysytty on.

Ja ennenkuin haukut mun makua niin laita nyt ihmeessä kuvaa siitä miten korkeatasoinen ja hienostunut sun makus on. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Mä tykkään hlökohtaisesti eniten tuosta päiväpeitosta ja pehmolelusta. :)

Ja taulutkin on vinossa, voi ei! Miten kehtasit edes kuvan laittaa tänne??? ;)

Pehmolelujakin on kaksin kappalein. Veljeni osti vuosi sitten molemmille tytöille tuollaiset.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Hei joka kerta, kun olen kysynyt täällä jotain lastenhuoneen sisustukseen liittyvää nii vastaus on "mikset kysy lapsilta" tai "anna lapsen sanoa mitä tahtoo". Niin että kuule kysytty on.

Ja ennenkuin haukut mun makua niin laita nyt ihmeessä kuvaa siitä miten korkeatasoinen ja hienostunut sun makus on. :D

Miksi? jos sä saat kiksejä siitä, että täällä "ihqustellaan" sun rumia päiväpeittojas ja prinsessakamojas ni se ei tarkoita, että muiden pitäis levitellä kuvia kotoaan. Sul on vaan huono maku, minkäs sille voi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kivalta näyttää! Varmasti tytöt tykkää ja tuo päiväpeitto on kiva, ei liian imelä.

Verhotkin tulee ihan yksiväriset. En halua, että tekstiileissä on liikaa kaikkea, kun lastenhuoneessa muuten on niin paljon värejä ja kaikkea, kun leluja piisaa joka lähtöön. Eli kankaat ja kalusteet mahdollisimma simppeliä. En halua mitään disneyn prinsessoja verhoihin tms.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Miksi? jos sä saat kiksejä siitä, että täällä "ihqustellaan" sun rumia päiväpeittojas ja prinsessakamojas ni se ei tarkoita, että muiden pitäis levitellä kuvia kotoaan. Sul on vaan huono maku, minkäs sille voi?

:D

Yhteistyössä