T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tota noin:Miks noi taulut on noin vinossa?
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Nättiä on! Mulla vaan poikia, ja aina ihana katsella noita prinsessa-juttuja, kun itse ei pääse niitä laittelemaan. On mulla kyllä tytärpuoli, mutta se ei ole ikinä tykännyt mistään hörhelöistä yms, vaan pääkallot yms iskee paremmin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja järkkyä:Makunsa kullakin, ap:lla sitä tosin ei oo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Mä tykkään hlökohtaisesti eniten tuosta päiväpeitosta ja pehmolelusta.![]()
Ja taulutkin on vinossa, voi ei! Miten kehtasit edes kuvan laittaa tänne???![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja järkkyä:Makunsa kullakin, ap:lla sitä tosin ei oo![]()
![]()
![]()
Hei joka kerta, kun olen kysynyt täällä jotain lastenhuoneen sisustukseen liittyvää nii vastaus on "mikset kysy lapsilta" tai "anna lapsen sanoa mitä tahtoo". Niin että kuule kysytty on.
Ja ennenkuin haukut mun makua niin laita nyt ihmeessä kuvaa siitä miten korkeatasoinen ja hienostunut sun makus on.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kivalta näyttää! Varmasti tytöt tykkää ja tuo päiväpeitto on kiva, ei liian imelä.
Alkuperäinen kirjoittaja järkkyä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja järkkyä:Makunsa kullakin, ap:lla sitä tosin ei oo![]()
![]()
![]()
Hei joka kerta, kun olen kysynyt täällä jotain lastenhuoneen sisustukseen liittyvää nii vastaus on "mikset kysy lapsilta" tai "anna lapsen sanoa mitä tahtoo". Niin että kuule kysytty on.
Ja ennenkuin haukut mun makua niin laita nyt ihmeessä kuvaa siitä miten korkeatasoinen ja hienostunut sun makus on.![]()
Miksi? jos sä saat kiksejä siitä, että täällä "ihqustellaan" sun rumia päiväpeittojas ja prinsessakamojas ni se ei tarkoita, että muiden pitäis levitellä kuvia kotoaan. Sul on vaan huono maku, minkäs sille voi?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti Oulusta:Näytätte harrastavan vauvauintia! Oulustako olette? Meinaan kun vähän kaikki on!