29.pv.Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Syyskuuhun asti 34v.![]()
Kuin mones päivä sulla on synttärit?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
29.pv.Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Syyskuuhun asti 34v.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:Hei,
gallup pystyyn! minkä ikästä porukkaa täällä pyörii?
Minä olen vielä pari kuukautta 22 v.![]()
monesko päivä oot syntynyt? mä oon kans 22, 13.heinäkuuta täytän 23v.
Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:Hei,
Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:Hei,
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:29.pv.Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Syyskuuhun asti 34v.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mä oon tasan 30 v. enkä suostu täyttämään vuosia elokuussa...tai korkeintaan sitten alaspäin![]()
Paitsi että mää olen sua vuotta vanhempi, eli -73.Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:29.pv.Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Syyskuuhun asti 34v.![]()
mä olen lokakuun 3 pv et ei oo montaa päivää ikäeroa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Paitsi että mää olen sua vuotta vanhempi, eli -73.Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:29.pv.Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Syyskuuhun asti 34v.![]()
Vaikka voisin mää muutaman vuoden iästäni unohtaa. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:Hei,
Mun isä syntyny myöskin 13. heinäkuuta, vuotena -54 vaan
Mä syntyny 1. heinäkuuta -82
Vaakapa hyvinkin.Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Paitsi että mää olen sua vuotta vanhempi, eli -73.Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:29.pv.Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Syyskuuhun asti 34v.![]()
Vaikka voisin mää muutaman vuoden iästäni unohtaa. :saint:
No ajattelin väärin tuossa kun luinNo juu hiukan yli vuoden oot sitten vanhempi kuin mä mut vaaka oot kuiteski
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:Hei,
Hih! Pienenä kukaan ei oikein tullut synntäreille kun kaikki olivat lomallaOliks sulla lapsena paljon synttärivieraita?
Onnea etukäteenAlkuperäinen kirjoittaja ämsky:Marraskuussa suuret juhlat , 40 täyteen !
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Onnea etukäteenAlkuperäinen kirjoittaja ämsky:Marraskuussa suuret juhlat , 40 täyteen !
:flower: Olen niin iloinen viestistäsi, en olekaan vanhin =) täytän kesäkuussa 39v. Nuorta porukkaa on, kuten olen arvannutkin..
Muistan ajan, kun olin aina nuorimmasta päästä esim. työpaikoilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Onnea etukäteenAlkuperäinen kirjoittaja ämsky:Marraskuussa suuret juhlat , 40 täyteen !
:flower: Olen niin iloinen viestistäsi, en olekaan vanhin =) täytän kesäkuussa 39v. Nuorta porukkaa on, kuten olen arvannutkin..
Muistan ajan, kun olin aina nuorimmasta päästä esim. työpaikoilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:Hei,
Hih! Pienenä kukaan ei oikein tullut synntäreille kun kaikki olivat lomallaOliks sulla lapsena paljon synttärivieraita?
Jos multa kysyt. Eipä kavereita juuri ollut synttäreillä. Pienempänä kyllä muttei enää isompana. Aikoinaan meitä lapsia oli enemmän mut pikku hiljaa muuttaneet pois. Oli kyllä sit serkkuja, kummit yms. äiti oli pph jo parista hoitolapsesta tuli kavereita.
Ihan erilaisia synttäreitä, kuin pikkuveljellä joka marraskuussa syntynyt.