minkä ikäisinä muutitte pois kotoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sangria

Vieras
Nii, tuli vaan mieleen kun tuo tyttö "jo" 13,5v ja puhelee jo kaverin kans et muuttavat yhteiskämppään heti kun ovat 18 täyttäneet. Mun puolesta saa asua meidän kanssa niin pitkään kuin haluaa. Ite olin just täyttäny 18v kun muutin nykyisen kanssa yhteen.

[QUOTE="kiki";27893508]juuri täyttänyt 18. ja älä huoli, tytön suunnitelmat ehtii vielä muuttua moneen kertaan :D[/QUOTE]

Vähän pistää miettii ku kauheesti tekee suunnitelmia :D mun tytöstä on tulossa iso :heart:

Mä muutin pois äidin helmoista, kun olin juuri täyttänyt 20 vuotta. Ihanaa muuttaa juuri kesän alussa omaan vuokrakämppään. No joo ei siitä kesästä mikään villiä sinkkukesää tullut, sillä syyskuussa olin itsekin jo äiti.

Mä oon sit varmaan ihan mamis, kun muutin vasta 20-vuotiaana omilleni. Tuolloin sain opiskelupaikan. Sitä ennen ei oikein olisi ollut resursseja lähteä pois kotoa.

20v muutin tuon ukkoni kans yhteen. Toisaalta "harmittaa" että yksin asuminen on jäänyt kokematta. Vaikka mistäs sitä tietää jos vielä tulee sekin eteen vanhoilla päivillä.

Yhteistyössä