Minkä ikäisenä lävistyksiä/tatuointeja?:)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sunny!:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sunny!:)

Vieras
Minkä ikäisenä antaisitte lapsenne ottaa napakorun tai tatuoinnin? Itse antaisin ottaa tatuoinnin n.17 vuotiaana ja napakorun joskus kuudennella luokalla. Itse sain kuudennella, mutta se kasvoi ulos:((
 
Napakoru kuudennella luokalla? Napakoru on melkoinen "seksilävistys" ja kenelle kuudesluokkalainen LAPSI sellaisia esittelee? Huh huh..
Lävistykset 15-vuotiaasta ylöspäin, tatuoinnit saa ottaa sitten kun on 18..
 
Alkuperäinen kirjoittaja just so häär;23872922:
Napakoru kuudennella luokalla? Napakoru on melkoinen "seksilävistys" ja kenelle kuudesluokkalainen LAPSI sellaisia esittelee? Huh huh..
Lävistykset 15-vuotiaasta ylöspäin, tatuoinnit saa ottaa sitten kun on 18..

No en sitä kenellekkään näyttele. En todellakaan kehtaa ja moni ei ole tota mieltä. Se on ihan sama ottaako se kuudennella vai kahdeksannella!
 
Miksi sulla sitten on lävistys jos et kehtaa näyttää sitä kenellekään? Ok, joku genitaali- tai nännilävistys ihan eri asia, mutta.. Taidat olla melkoinen kakara itekin kyllä..
 
no kyllä mä sallisin ne teini-ikäiselle keskustelun jälkeen.. siis jos olisi järkevät perustelut niin miksipä ei (tatuoinnin ehkä 16v) voisin jopa synttärilahjaksi tatuoinnin maksaa jos sellaisen haluaa
 
Miksi sulla sitten on lävistys jos et kehtaa näyttää sitä kenellekään? Ok, joku genitaali- tai nännilävistys ihan eri asia, mutta.. Taidat olla melkoinen kakara itekin kyllä..

Genitaalilävistys se vast on joku seksilävistys! Jos lapsellasi olisi napakoru tai genitaalilävistys niin olisi sekin aika hirvittävää kun se alkaa sitä genitaalilävistystä näyttämään jollekkin! HArmi minulla ei enää ole sitä napakorua koska se kasvoi ulos! HArmi jos et tiedä mitä tarkoittaa. Harmi en ole kakara.
 
Sitten kun on täysi-ikäinen. Mikään ei ole kamalampaa kun teini pilaa kauniit kasvonsa kymmenillä lävistyksillä. Loisto idea ehkä teininä - mutta miten on sitten kun on 40-50 vuotias...
 
En sallisi alle 16-vuotiaalle, en välttämättä alle 18-vuotiaallekkaan.
Olen itse laittanut alle yläasteikäisenä 4 lävistystä, osa luvan kanssa osa ilman lupaa.
Ja kyllä on kaduttanut!
Alle 16-vuotias ei vielä ole kykeneväinen harkitsemaan ja punnitsemaan kunnolla niiden lävistysten hankintaa ja mielestäni on vanhempien velvollisuus ottaa tämä huomioon ja estää se.
Lävistykset lapsilla ovat naurettavan ja kamalan näköisiä vaikka ne mukulat(eli 7-16-vuotiaat) muuta kuvittelevatkin.
 
Häh, ootko joku 15 v?

Itse otin tautoinnin 15-vuotiaana, enkä todellakaan antaisi lapseni ottaa sen ikäisenä, siitä kun ajatusmaailma muuttuu (ainakin toivottavasti) kun tulee aikuiseksi niin saattaa se kuva kaduttaa. 18 v aikaisintaan siis.

Lävistyksiin kävisi se liikkeiden perusikäraja, 16. Ehkä 15, jos olisi kova hinku ja varma päätöksestään. Lävistykset nyt kuitenkin saa pois ja reiätkin pääsääntöisesti umpeutuu lähes huomaamattomaksi.
 
En ole mikään 15w ja en antaisi todellakaan ottaa lapseni 15 vuotiaana tatuointia. Korviksia saa ottaa mutta ei korvia täyteen. Napakorun saisi ottaa yläasteella. Tatuointi joskus n.18w.. Itse en halua tatuointia koskaan ja korviksia riittää toisessa 3 ja toisessa 2.
 
Häh, ootko joku 15 v?

Itse otin tautoinnin 15-vuotiaana, enkä todellakaan antaisi lapseni ottaa sen ikäisenä, siitä kun ajatusmaailma muuttuu (ainakin toivottavasti) kun tulee aikuiseksi niin saattaa se kuva kaduttaa. 18 v aikaisintaan siis.

Lävistyksiin kävisi se liikkeiden perusikäraja, 16. Ehkä 15, jos olisi kova hinku ja varma päätöksestään. Lävistykset nyt kuitenkin saa pois ja reiätkin pääsääntöisesti umpeutuu lähes huomaamattomaksi.

Näin ja vaikkei kaduttaisikaan, tatuointi 15-vuotiaalla näyttää poikkeuksetta nololta ja rumalta.
Joten kaikista fiksuinta odottaa nyt vähintäänkin sinne 18 vuoden maagiseen ikään ja harkita sitten sitä tatuointia jos kiinnostusta vielä löytyy.

T. 21-vuotias jolla tatuointi ollut harkinnassa jo teinistä lähtien eikä vieläkään sopivaa kuvaa ole löytynyt.
 
[QUOTE="vieras";23873086]Näin ja vaikkei kaduttaisikaan, tatuointi 15-vuotiaalla näyttää poikkeuksetta nololta ja rumalta.
Joten kaikista fiksuinta odottaa nyt vähintäänkin sinne 18 vuoden maagiseen ikään ja harkita sitten sitä tatuointia jos kiinnostusta vielä löytyy.

T. 21-vuotias jolla tatuointi ollut harkinnassa jo teinistä lähtien eikä vieläkään sopivaa kuvaa ole löytynyt.[/QUOTE]

Järkevintä on joo odottaa sinne 18vuoteen, mutta itse ottaisin joskus yli kaksikymppisenä, kosks 18 vuotias on vielä ns. lapsi ja silloin on toiveet eri kuin kolmekymppisenä. Ottakaa henna jos haluatte tatuoinnin.
 
Järkevintä on joo odottaa sinne 18vuoteen, mutta itse ottaisin joskus yli kaksikymppisenä, kosks 18 vuotias on vielä ns. lapsi ja silloin on toiveet eri kuin kolmekymppisenä. Ottakaa henna jos haluatte tatuoinnin.

tatuointi jolla ei ole merkitystä on sopivaa ottaa silloin kuin tuntuu siltä, kun taas tatuointi joka otetaan koska se on muotia, koska muillakin on jne on noloa ja typerää vaikka olisi 30v ja jälkimmäisessä tapauksessa sitä tod. näk katuu jossain vaiheessa ottamis iästä riippumatta.
jos lapseni haluaisi 16v ottaa tatuoinnin ja sen ottamisen voisi perustella jne niin en näe mitään syytä miksi silloin ei sitä saisi, kyllä 16v on osattava tehdä ratkaisuja jotka vaikuttavat loppuelämään, ja tatuointi on kuitenkin verrattain pinei valinta
 

Yhteistyössä