S
sunny!:)
Vieras
Minkä ikäisenä antaisitte lapsenne ottaa napakorun tai tatuoinnin? Itse antaisin ottaa tatuoinnin n.17 vuotiaana ja napakorun joskus kuudennella luokalla. Itse sain kuudennella, mutta se kasvoi ulos
(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minkä ikäisenä antaisitte lapsenne ottaa napakorun tai tatuoinnin? Itse antaisin ottaa tatuoinnin n.17 vuotiaana ja napakorun joskus kuudennella luokalla. Itse sain kuudennella, mutta se kasvoi ulos(
Me otettiin Thaimaassa joululomalla meidän 6 vuotiaalle tytölle genitaalilävistys. Mies halusi.
Me otettiin Thaimaassa joululomalla meidän 6 vuotiaalle tytölle genitaalilävistys. Mies halusi.
Alkuperäinen kirjoittaja just so häär;23872922:Napakoru kuudennella luokalla? Napakoru on melkoinen "seksilävistys" ja kenelle kuudesluokkalainen LAPSI sellaisia esittelee? Huh huh..
Lävistykset 15-vuotiaasta ylöspäin, tatuoinnit saa ottaa sitten kun on 18..
Miksi sulla sitten on lävistys jos et kehtaa näyttää sitä kenellekään? Ok, joku genitaali- tai nännilävistys ihan eri asia, mutta.. Taidat olla melkoinen kakara itekin kyllä..
Miksi sulla sitten on lävistys jos et kehtaa näyttää sitä kenellekään? Ok, joku genitaali- tai nännilävistys ihan eri asia, mutta.. Taidat olla melkoinen kakara itekin kyllä..
Häh, ootko joku 15 v?
Itse otin tautoinnin 15-vuotiaana, enkä todellakaan antaisi lapseni ottaa sen ikäisenä, siitä kun ajatusmaailma muuttuu (ainakin toivottavasti) kun tulee aikuiseksi niin saattaa se kuva kaduttaa. 18 v aikaisintaan siis.
Lävistyksiin kävisi se liikkeiden perusikäraja, 16. Ehkä 15, jos olisi kova hinku ja varma päätöksestään. Lävistykset nyt kuitenkin saa pois ja reiätkin pääsääntöisesti umpeutuu lähes huomaamattomaksi.
LOL!Voi jessus! Lol sanaa käyttävät lapset ja niistäkin jotkut jo nauravat sille. En tiedä oletko aikuinen vai lapsi.
Ihan aikuinen ja käytän tuota samaan tapaan kuin hymiöitä.tämä hymiö ei vastannut reaktiotani.
Laitanko ensi kerralla näin: naurua tai nauraa kovaa?
Järkevintä on joo odottaa sinne 18vuoteen, mutta itse ottaisin joskus yli kaksikymppisenä, kosks 18 vuotias on vielä ns. lapsi ja silloin on toiveet eri kuin kolmekymppisenä. Ottakaa henna jos haluatte tatuoinnin.
En voinut tietää mitä tarkoitat lol sanalla. Jos oikein tajusin että laitat ensikerralla lol sanan tilalle naurua niin teillä päin on lol kaukana meijän lollista![]()