voi tätä tatskakuumetta !

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
mie niin tahtoisin ottaa uuden tatuoinnin |O ja muokkauttaa vähän tuota selän lapsikeijua.. mutta se jää kyllä ensi syksyyn, pyöriäinen putkahtaa ulos joskus alkukesästä & kesällä ei kannata kuvia ottaa. aarght.. miten mie kestän ? :mad:
 
mie aion ottaa viikatemiehen, ongelmana on vain että minne.. selkä ei käy, riitelisi liikaa tuon keijutaskan kanssa & molempiin pohkeisiin taas on suunniteltu jo muut kuvat. olkapää on varmaan ainoa vaihtoehto.. korostamaan viehättävästi leveitä hartoitani & allejani :D
 
hyi hitsi!! tatskat on tosi rumia ja en ymmärrä miks ne iholla näyttääkin niin rumilta!! ei ole yhtä kirkkaat värit vaan jotenkin tunkkaset! vrt. piirrä tussilla ihoon nii tulee nätimmän värinen väri esimerkiksi punasestaki
 

Yhteistyössä