I
IhanaValo
Vieras
Juuh, kyllä mie oon niin hirmuisen ilonen että minuu on paiskattu tällä reumalla. Olis tässä vähän tekemistäkin mutta tuntuu niin inhalle tuossa polvessa, kun turvottaa niin paljon. Vissiin taas nestettä muodostunu tohon, hirvee möykky polven kohdal. :/ |O
Ihan niinku ei ois tarpeeks tässä muussa jumituksessa, joka paikka jäykkänä..siihen vielä tuo tinnitys päälle niin vot.
Onneks on nuo lapset olemassa, ne pitää viel pinnalla... :heart:
Niin, pystyisköhän tuota turvotusta helpottaa mitenkään kotikonsteilla..en oo ihan varma onko tuo nyt nivelessä vai missä, kun on melko laajalla alueella. Ei koske, mutta "ahistaa" polvea.
Äsken pidin kylmää he-ma-pa-pussia polven päällä, ehkä se auttoi vähän.
Ihan niinku ei ois tarpeeks tässä muussa jumituksessa, joka paikka jäykkänä..siihen vielä tuo tinnitys päälle niin vot.
Onneks on nuo lapset olemassa, ne pitää viel pinnalla... :heart:
Niin, pystyisköhän tuota turvotusta helpottaa mitenkään kotikonsteilla..en oo ihan varma onko tuo nyt nivelessä vai missä, kun on melko laajalla alueella. Ei koske, mutta "ahistaa" polvea.
Äsken pidin kylmää he-ma-pa-pussia polven päällä, ehkä se auttoi vähän.