G. Miksi et halua tatuointeja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukin tyylillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kukin tyylillään

Vieras
Vastaan itse ensin. Eli ei ole tullut vielä vastaan hyvännäköisiä tatuointeja, varsinkin vanhemmiten ne ovat tosi rumia. Jos olisi pakko ottaa niin jonnekin piiloon sitten ja todennäköisesti aihe liittyisi jotenkin lapseeni. Joskus kyllä halusin tatuoinnin mutta onneksi en silloin ottanut, olisin katunut myöhemmin.

Mulla on vähän samat syyt, kuin sinulla ap.
Ja jos joskus hairahtuisin tatuoinnin ottamaan, niin se liittyisi kolmeen lapseeni, mutta hyvin todennäköisesti en tule koskaan sellaista ottamaan.

Itse en pidä tatuointeja mitenkään kauniina, mutta ei ne minua "häiritsekään".

Mäkään eo koskaan vielä nähnyt mitään niin kivaa tatuointia, että haluaisin sen itseeni hakatuttaa. Ja mulla on atooppinen iho ja oon kuullut, et se saattaa alkaa reagoida (hylkiä) tatuointia.

itse olen tauointia halunnut jo usemamman vuoden, ongelmana on vain paikka mihin sen laitan ja lopullinen tatuoinnin ulkonäkö, suunnitelma on jo päässä kehittynyt, mutta se ei ole vielä lopullinen kuva mitä ihooni haluan. eli otan sitten kun kuva valmistuu päässäni.

Olen niin hulluna homeopatiaan. Juon homeopaattisia drinkkejä (niin vähän rommia, ettei edes pohja peity ja paljon colaa päälle) ja olen hankkinut homeopaattisen tatuoinnin: yksi ainoa piste käsivarressa. Itse tehty. Useamman pisteen hankkimisessa ei juuri olisi mieltä, ellei halua laatia Yhdistä Pisteet -tehtävää.

Mulla muuttuu mieli koko ajan, joten en uskaltais ottaa pysyvää kuvaa iholle, kun kohta jo kaduttais, että olis pitäny sittenkin ottaa joku muu. Ja kun en halua ottaa useampia tatuointeja, niin parempi olla ottamatta ollenkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Olen niin hulluna homeopatiaan. Juon homeopaattisia drinkkejä (niin vähän rommia, ettei edes pohja peity ja paljon colaa päälle) ja olen hankkinut homeopaattisen tatuoinnin: yksi ainoa piste käsivarressa. Itse tehty. Useamman pisteen hankkimisessa ei juuri olisi mieltä, ellei halua laatia Yhdistä Pisteet -tehtävää.

kerrotko lisää, en ole koskaan kuullut? miksi piste, mitä huyötyä siitä on tai mikä tarkoitus?

En halua koska tiedän että kyllästyisin kuvaan ja olen nähnyt lihonneiden ja vanhojen ihmisten tatuointeja :x Siis sellaisia venyneitä, ryppyisiä, muodottomia ja haalistuneita kuvia. Ei kaunista.

Olen liian vanhoillinen. Tatuointeja on vangeilla ja merimiehillä enkä ole ollut kumpaakaan. Mutta en mä sentään nykyisin tatuoinnin nähdessäni ajattele, että tuo on varmaan ollut vankilassa tai merillä.

Alkuperäinen kirjoittaja as:
Mäkään eo koskaan vielä nähnyt mitään niin kivaa tatuointia, että haluaisin sen itseeni hakatuttaa. Ja mulla on atooppinen iho ja oon kuullut, et se saattaa alkaa reagoida (hylkiä) tatuointia.

Täällä yksi tatuoitu atoopikko, ei mitään ongelmia! =)

En miellä sitä omaksi jutukseni, ehkä itsekin olen liian vanhollinen. Enkä ole vielä kertaakaan nähnyt kenelläkään sellaista tatuointia, jonka nähdessäni olisin ajattelut- että, jotain tuollaista minäkin haluan. Monille se sopii ja voivat sellaiset pienet tatuoinnit olla kauniitakin ja niillä on varmaan suuri arvo heille, jotka niitä kantavat. Mutta itse en osaa pitää sellaisia läpitatuoituja ihoja kauniina.

Alkuperäinen kirjoittaja meni vähän ohi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:

kerrotko lisää, en ole koskaan kuullut? miksi piste, mitä huyötyä siitä on tai mikä tarkoitus?

Olen ammatiltani röntgenhoitaja ja sädehoidossa ihoon tatuoidaan asettelun kannalta tärkeitä pisteitä. Niitä ei näe, ellei niitä osaa etsiä. Opiskeluaikana sädehoidon harjoittelussa päätin ottaa elinikäisen muiston. Yhdellä miehellä siellä oli piste peukalontyvessä, koska hänen oli pitänyt näyttää lapsipotilaalle, ettei toimenpide satu.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Olen liian vanhoillinen. Tatuointeja on vangeilla

Luin ensin "vaginassa" :D

Koska tatuoinnit on rumia.

Ja mua varmasti mummona ärsyttäis jos olisin ollut niin tyhmä että johonkin näkyvälle paikalle olisin kuvan ottanut (vaikka se kuva nyt tuntuis kuinka hienolta).

Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:

Ja mua varmasti mummona ärsyttäis jos olisin ollut niin tyhmä että johonkin näkyvälle paikalle olisin kuvan ottanut (vaikka se kuva nyt tuntuis kuinka hienolta).

Sehän voi olla mielenkiintosta yrittää mummona muistella kunkin tatskan merkitystä.. :D
Ei kai nyt kuitenkaan kaikki tatskoja omaavat ole tyhmiä... :(

Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja as:

Täällä yksi tatuoitu atoopikko, ei mitään ongelmia! =)

Sama täällä :wave: . Siinä ne tatuoinnit rasvaa samalla kun muunkin kropan.

Koska ne on usein rumia ja mauttomia. En ole vielä nähnyt tatuointia joka olisi ajaton ja klassinen. Onko joku nähnyt? Toisekseen en halua että joku täysin tuntematon ihminen jättää minuun ikuisen jälkensä.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmt:
Koska ne on usein rumia ja mauttomia. En ole vielä nähnyt tatuointia joka olisi ajaton ja klassinen. Onko joku nähnyt? Toisekseen en halua että joku täysin tuntematon ihminen jättää minuun ikuisen jälkensä.

Ei missään vaadita, että sen pitäisi olla täysin tuntematon.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:

Sehän voi olla mielenkiintosta yrittää mummona muistella kunkin tatskan merkitystä.. :D
Ei kai nyt kuitenkaan kaikki tatskoja omaavat ole tyhmiä... :(

No ei varmasti kaikki ole tyhmiä, mutta itseäni pitäisin tosi tyhmänä jos ottaisin tatuoinnin, kun olen melko varma, etten mummona halua olla tatuoitu.

Yhteistyössä