Minkä ikäisenä lapsi syöttötuoliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katjuska-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Katjuska-78

Aktiivinen jäsen
12.04.2006
2 321
0
36
Tuossahan tuo tulikin...mietin vaan kun poika nyt 5 kk ja pönkee ainakin sitterissä itsensä istumaan tai paremminkin on kuin linkkuveitsi siinä ja syöttäminen ei onnistu millään kun vaikka laittais takaisin nojaamaan niin heti pöngetään ylös ja nyt oon pari päivää kokeillu laittaa tuohon syöttötuoliin ja tyynyjen kanssa tukea ettei heilu kuin heinämies siinä.

mutta siis missä vaiheessa te muut ootte ottanut syöttötuolit käytöön?

Reilu 5 kk oli kun alettiin maistella kiinteitä niin samalla alettiin pikkuisia aikoja olemaan syöttötuolissa. Poika sillon lähestulkoon sai kammettua itsensä jo maasta istumaan ja pysyi istumassa ilman tukea jos joku hänet vaan istunaan auttoi.

Sinä vaiheessa ollaan laitettu istumaan kun on itse istunut kunnolla tuen kanssa.
Kuopus oli just 5kk kun alettiin käyttämään syöttötuolia, ja sitä kysyinkin 5kk neuvolassa että voiko alkaa käyttämään niin sanoivat että voi alkaa kun istuu niin hyvin.

no hyvä...kun ajattelin jo, että ollaankos liian aikaisin mokoman kanssa liikkellä ja vioitan viel pojan selkää. 7 vuotta edellisestä kerrasta kun syöttötuolia tarvittiin niin ei oikeen muisti pelaa :whistle: kyllä tuo poika tuella hyvin istuu jo...muuta haluis tehdäkään kuin istua tai seisoa sylissä :kieh:

Meillä 5kk itsuu jo täysiä lattialla, siis itse nousee istumaan ja silleen vietää suurimman osan päivää lattialla ollessaan, niin kyllä tuo laitetaan jo syöttikseenki istumaan. Siis jos itse nousee istumaan ja istuu tuetta niin voi ihan hyvin istuksia syöttiksessäkin.