P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi:Meidän tyttö on 2,5v ja tänään neuvolassa mitattiin 100cm ja 18kg. Terveydenhoitaja sanoi, että on iso. Jäi sitten vaivaamaan, että minkäs ikäisenä lapsi yleensä on noissa mitoissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä:5 v tyttö 106 cm ja 16,5 kg. 100 cm raja meni vasta yli 4 v rikki. -1 -käyrillä ja pituuden ja painon suhde -10 %.
http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=631/sprog=4/grp=9/menu=1/ näet keskimääräisyydet. Eli keskivertotyttö on sen 18 kg jossain 4 ja 5 vuoden välillä ja 100 cm 3 ja 4 vuoden välillä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:On meillä naapurissa 6-vuotias tyttö joka on 110cm ja 15kg... MUTTA minun (ja muiden jotka on lapsemme nähneet) mielestä meidän tyttö on ihan hoikka/normaali, ei yhtään lihava.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi:Meidän tyttö on 2,5v ja tänään neuvolassa mitattiin 100cm ja 18kg. Terveydenhoitaja sanoi, että on iso. Jäi sitten vaivaamaan, että minkäs ikäisenä lapsi yleensä on noissa mitoissa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:hänen lapsensa on normaalikokoinen ja painoi 18kg + pituutta oli 100cm vasta 7-vuotiaana
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja ap:hänen lapsensa on normaalikokoinen ja painoi 18kg + pituutta oli 100cm vasta 7-vuotiaana
Metrin mittainen 7 v lapsi ei kyllä oo normaalikokoinen, vaan ikäisekseen tosi lyhyt.
100 cm & 18 kg lapsi kuulostaa minun korviini hieman pullealta, muttei lihavalta. Sellaiselta taaperonpyöreältä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja ap:hänen lapsensa on normaalikokoinen ja painoi 18kg + pituutta oli 100cm vasta 7-vuotiaana
Metrin mittainen 7 v lapsi ei kyllä oo normaalikokoinen, vaan ikäisekseen tosi lyhyt.
100 cm & 18 kg lapsi kuulostaa minun korviini hieman pullealta, muttei lihavalta. Sellaiselta taaperonpyöreältä![]()
Mä en ole ollekaan selvillä noista normaalimitoista. Tuo terkkari oli joku sijainen, joka oli tosi ärhäkkä tarttumaan joka asiaan ja hän toisteli miten omat lapset on normaaleja ja miten he on kehittyneet. Vertasi minun tyttöäni omiin lapsiinsa. Kotona aloin miettiä että onkohan asia tosiaan näin.