Minkä ikäiselle olette antaneet tutin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liina-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Liina-

Jäsen
30.07.2007
263
0
16
Eli siinähän se kysymys jo tulikin.

Oma pikkukaveri täyttää huomenna viikon ja imemisen tarve on kova. Imetyskin onnistuu, mutta sairaalan nuivan tuttiin suhtaumisen takia epäillyttää tuttia antaa. Milloin teillä muilla on tutin syönti aloitettu?

Meidän mollemmat pojat on jo sairaalassa olleet tutti suussa.Esikolle en ois ees tuttia antanut,mutta eikös nämä sairaanhoitajat olleet iskeneet lupukan suuhun,kun minä olin suihkussa käymässä.

Sairaalasta asti on ollut käytössä. Pojalla on kova imemisentarve. Jos ei oo tuttia, imee nyrkkiä. Lääkäri sanoikin, että parempi tuttia imeä, koska siitä on helpompi vieroittaa kuin kädestä :)

Meillä sanoi kätilö sairaalassa kun synnytyksestä oli puoli vuorokautta, että 'Tarttiskohan tuollekin antaa tutti kun syö noita lapasiaan niin paljon että on suu täynnä nöyhtää?' Joten annettiin siis tutti ja siitä saakka söi kaksivuotiaaksi asti. Nyt on hampaat vinkurassa, mutta onpahan oraalinen tyydytys täyttynyt :o No hammaslääkäri ei kyllä ole tuttia moittinut ja oraalista tyydytystä toki ihminen tyydyttää koko elämänsä ajan, itsekin söin äsken suklaakakkua kun se suorastaan huusi jääkaapissa että pitää päästä mun suuhun.