Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:teiniäiti: 14->16(vaikka virallisesti 19v asti =nineTEEN)..
nuori äiti:17-19v ..
"normaali ikänen":20->30
keski-ikäinen:30->36
vanhempi äiti:37->?
:ashamed: kun kysyttiin ja äkkiä hatusta vedettynä..
ap:lle :wave: :hug:
(itse olen nuori äiti..naimisiin 18v...poika syntyi puolta vuotta ennen 20v synttäreitä)
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Alle 20-vuotiaat on teiniäitejä (13-19),
20-25-v nuoria äitejä
siitä ylöspäin "vain" äitejä
Näin mun mielestä
Alkuperäinen kirjoittaja tuliko selväks? !:Eihän se siviilisääty vaikuta millään lailla siihen, onko nuoriäiti, teiniäiti vai mikä!?! Kun parissa viestissä on viitattu siihen "oon nuori äiti, naimisissa kylläkin" tms. Teiniäiti on teiniäiti vaikka ois naimisissa, samoin nuori äiti on nuori äiti vaik ois naimisissa. Eikö? Ja mitä sillä on väliä?? Onhan 23-vuotiaskin vielä nuori aikuinen, eikö hän siis oo myös nuori äiti?
Voi jee! Nauttikaa nuoruudestanne!
Ja tosiaan teiniäitejä on kaikki alle 2-kymppiset, teiniyshän tulee englannista thirTEEN, fourTEEN... nineTEEN. Eikä sekään vaikuta ihmisen fiksuuteen yms millään lailla.
Alkuperäinen kirjoittaja tuliko selväks? !:Eihän se siviilisääty vaikuta millään lailla siihen, onko nuoriäiti, teiniäiti vai mikä!?! Kun parissa viestissä on viitattu siihen "oon nuori äiti, naimisissa kylläkin" tms. Teiniäiti on teiniäiti vaikka ois naimisissa, samoin nuori äiti on nuori äiti vaik ois naimisissa. Eikö? Ja mitä sillä on väliä?? Onhan 23-vuotiaskin vielä nuori aikuinen, eikö hän siis oo myös nuori äiti?
Ja tosiaan teiniäitejä on kaikki alle 2-kymppiset, teiniyshän tulee englannista thirTEEN, fourTEEN... nineTEEN. Eikä sekään vaikuta ihmisen fiksuuteen yms millään lailla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no mun mielestä alle 20vee on nuori äiti =)
tosin eihän siitä heti ala vanha äiti kausikaan
joten, vähän vaikea määritellä... =)
näin mäkin ajattelen
Alkuperäinen kirjoittaja Magister:Alkuperäinen kirjoittaja tuliko selväks? !:Eihän se siviilisääty vaikuta millään lailla siihen, onko nuoriäiti, teiniäiti vai mikä!?! Kun parissa viestissä on viitattu siihen "oon nuori äiti, naimisissa kylläkin" tms. Teiniäiti on teiniäiti vaikka ois naimisissa, samoin nuori äiti on nuori äiti vaik ois naimisissa. Eikö? Ja mitä sillä on väliä?? Onhan 23-vuotiaskin vielä nuori aikuinen, eikö hän siis oo myös nuori äiti?
Hyvin pistetty. Hassua, et sana NUORI antaa heti negatiivisen kuvan. Sehän vain tarkoittaa ikää, ei millään tavalla viittaa ihmisen kypsyyteen tai äitinä oloon.