M
mietin vaan
Vieras
35v? 40v? 45v? Ja onko mielestäsi sama miehillä ja naisilla? Itse ajattelen, että molemmilla korkein ikä 40v, sitten vanhemmat ovat jo lähellä 60v kun lapsi muuttaa omilleen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noh, olen 45 ja vauvaa vielä yritetään.
Toisaalta en enää koe mielekkääksi yrittää vauvaa hedelmällisyyshoidoin, minkä varmasti kokisin jos olisin 10 v nuorempi ja elämäntilanne muuten sama. Eli sanoisin että niille joille hedelmöittyminen ei ole ongelma, se ikäraja kulkee siellä missä biologia asettaa rajat.
Noh, olen 45 ja vauvaa vielä yritetään.
Toisaalta en enää koe mielekkääksi yrittää vauvaa hedelmällisyyshoidoin, minkä varmasti kokisin jos olisin 10 v nuorempi ja elämäntilanne muuten sama. Eli sanoisin että niille joille hedelmöittyminen ei ole ongelma, se ikäraja kulkee siellä missä biologia asettaa rajat.
Siksi kyselen kun itse olen vähän yli 30v, mies vähän yli 40v ja mietitään, että vieläkö alkaisi yhtä lasta yrittään.Itse niinkin voisin, mutta ajattelen vähän, että onko se miehelle reilua, kun olisi sitten 60v kun lapsi muuttaa omilleen?
Siksi kyselen kun itse olen vähän yli 30v, mies vähän yli 40v ja mietitään, että vieläkö alkaisi yhtä lasta yrittään.Itse niinkin voisin, mutta ajattelen vähän, että onko se miehelle reilua, kun olisi sitten 60v kun lapsi muuttaa omilleen?
Eipä haittaa. Terveyteni on erinomainen, lapsi terve vaikka saatu 42-vuotiaana (luomuna ja ekasta kierrosta), energiaa riittää vaikka muille jakaa. Kyllä se on ihmisestä kiinni - fyysisestä ja psyykkisestä. Jotkut ovat "vanhoja" jo kolmekymppisenä, jotkut vielä kuusikymppisenä elämänsä kunnossa.