minkä horoskooppimerkin kanssa tulet hyvin toimeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhupuhe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhupuhe

Vieras
nyt kun näitsä horoista nyt puhutaan niin kysyn minä tätä aihetta.
niin ja mikä ite oot merkiltäsi?
ite oon oinas ja parhiaten tulen toimeen kauriiden, neitsyiden ja kalojen sekä skorppareiden kanssa. =)

Totta kai muiden ilmamerkkien kanssa, eli toisten kaksosten, vesimiesten ja vaakojen kanssa. Koska nouseva merkkini on neitsyt, myös neitsyiden kanssa pärjään hyvin, ja jostain syystä leijonia on kautta aikojen ollut ystävinä (ja kaksi lasta on leijonia).

Vesimerkit ovat minulle haasteellisia kovin usein. Koen heidät niin pidättyväisinä ja höpsön-herkkinä, että hankalaa tekee.

mä oon vaaka enkä tuu toimeen kenenkään kanssa :laugh: ailahtelevainen vaaka on niiiiiiiiiiin ihana kaikkien mielestä. eiku juu toisten vaakojen kanssa on heti sanaton yhteys...muut on aivan pihalla meidän kanssa :D

Alkuperäinen kirjoittaja huhupuhe:
ite oon oinas ja parhiaten tulen toimeen kauriiden, neitsyiden ja kalojen sekä skorppareiden kanssa. =)

Älä valehtele!!! :o

Siis mikä oinas sä olet jos tuollaisten tonojen kanssa tulet muka toimeen? :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja huhupuhe:

Älä valehtele!!! :o

Siis mikä oinas sä olet jos tuollaisten tonojen kanssa tulet muka toimeen? :headwall:

en valehtele, mutta tämä on tosi asia. tulen erittäin hyvin toimeen noiden mainitsemieni merkkien kanssa sekä ravun joka unohtui listasta, ;) kuinka niin? oletko itse oinas?

olen kalat ja parhaiten juttuun tulen skorpionien ja toisten kalojen kanssa. Nyt kun oikein mietin niin seurustellutkin olen 2 kalan ja 2 skorpionin kanssa, jälkimmäinen on nyt aviomies.

Kavereissa on eniten kaksosia, skorpioneja, oinaita, kauriita, neitsyitä, vesimies, leijona.
Oisko sitten sattumaa näin. Härkien ja kalojen kanssa en oikein tuu juttuun.

Olen oinas. Ravut ja kauriit vähän tökkivät, eikä kaksostenkaan kanssa helppoa ole. Muuten on mennyt ihan kivasti, tosin skorppareita ei lähipiiriini jostain syystä kuulu. Parhaiten synkkaa vesimiesten, jousimiesten ja toisten oinaiden kanssa, tosin hanini on neitsyt.

Yhteistyössä