G
Gluteus maximus
Vieras
Minä tulen appiukon kanssa oikein hyvin toimeen. On oikein mukava ihminen kun tajusi erota anopista 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Minä tulen appiukon kanssa oikein hyvin toimeen. On oikein mukava ihminen kun tajusi erota anopista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sansu:Mun anoppi on ihana ja sydämellinen ihminen, mutta jo ajatus appiukkosta saa niskakarvat pystyyn... Mutta olenkin nainut hänen poikansa ja viralliset välit kyseiseen henkilöön riittänevät.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Anoppi on pahin.
Mutta appiukko on paras! Siis uskomatonta, miten kaksi niin erilaista ihmistä voi olla naimisissa keskenään...
Mun appiukko on lapsirakas, ja hän hakisi vaikka kuun taivaalta näille 4:lle lapsenlapselleen. Aina jaksaa höpötellä ja leikkiä lasten kanssa. Hän muistaa aina kysellä myös minulta töistäni, ja omien vanhempieni vointia. Hän on ajantasalla päivän politiikassa. Mutta ikävintä on se, että hän on vakavasti sairas, eikä enää parane. Hän ei ole enää kauaa luonamme. :'(