Jos ette tule toimeen anopin kanssa, niin tuletteko toimeen appiukon kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun anoppi on ihana ja sydämellinen ihminen, mutta jo ajatus appiukkosta saa niskakarvat pystyyn... Mutta olenkin nainut hänen poikansa ja viralliset välit kyseiseen henkilöön riittänevät.

Anoppi on pahin.
Mutta appiukko on paras! Siis uskomatonta, miten kaksi niin erilaista ihmistä voi olla naimisissa keskenään...
Mun appiukko on lapsirakas, ja hän hakisi vaikka kuun taivaalta näille 4:lle lapsenlapselleen. Aina jaksaa höpötellä ja leikkiä lasten kanssa. Hän muistaa aina kysellä myös minulta töistäni, ja omien vanhempieni vointia. Hän on ajantasalla päivän politiikassa. Mutta ikävintä on se, että hän on vakavasti sairas, eikä enää parane. Hän ei ole enää kauaa luonamme. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Anoppi on pahin.
Mutta appiukko on paras! Siis uskomatonta, miten kaksi niin erilaista ihmistä voi olla naimisissa keskenään...
Mun appiukko on lapsirakas, ja hän hakisi vaikka kuun taivaalta näille 4:lle lapsenlapselleen. Aina jaksaa höpötellä ja leikkiä lasten kanssa. Hän muistaa aina kysellä myös minulta töistäni, ja omien vanhempieni vointia. Hän on ajantasalla päivän politiikassa. Mutta ikävintä on se, että hän on vakavasti sairas, eikä enää parane. Hän ei ole enää kauaa luonamme. :'(

No voi, voimia sinulle ! Mun anoppi on vähän hassu, kauheen pikkutarkka yms. Mutta anoppi ja appi kummatkin lapsirakkaita,ja tosi huomaavaisia kahdelle pojalleni, jotka ei biologisia lapsenlapsia heille. Apesta tykkään sen takia enempi, kun on rento ja huumorintajuinen, sellainen avarakatseinen. :D

Yhteistyössä