Minkä hintasia ovat pentukoulut??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varsinais-suomi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No eikös siellä pentukoulussakin ihan itse olla mukana? :D Ja tuleva koira on meille varsinaisesti ensimmäinen oma koira. Ihan siitä syystä.

Nikki "joo", tarkoitatko, että koko koulun hinta olisi tuo, vai per kerta? Kun mä oikeasti jostain netistä katsoin joitain pentukoulujen hintoja, niin se oli niinkin paljon kuin 320e/5 kertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No eikös siellä pentukoulussakin ihan itse olla mukana? :D Ja tuleva koira on meille varsinaisesti ensimmäinen oma koira. Ihan siitä syystä.

Nikki "joo", tarkoitatko, että koko koulun hinta olisi tuo, vai per kerta? Kun mä oikeasti jostain netistä katsoin joitain pentukoulujen hintoja, niin se oli niinkin paljon kuin 320e/5 kertaa.

Katsoin väärin tuon määrän, kertoja olisi noin 20 eli eipä siitä kertaa kohti sitten paljon tulisi, mutta en mä ihan noin pitkää koulua kuitenkaan ajatellut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Aika hurja hinta tuo 320?, uskoisin että löytyy halvempiakin. Kasvattajaki usein järjestää, jos vaan on aktiivinen harrastaja, tai ainakin osaa neuvoa oikean tahon johon ottaa yhteyttä. Tarkoitin että 5-8 kerran kurssi olisi tuon sanomani verran. Voihan se tietysti olla että riippuu noin paljon sitten paikkakunnastakin.

Yhteistyössä