minipilleri

• Viestiketjun aloittaja imettäjä
  • Ensimmäinen viesti
imettäjä
Cerazette minipillerit millaiset pillerit on hyvät/huonot??
mä oon niin arkajalka ja luulotautinen et luettuani pakkausselosteen mietin että uskallanko edes kokeilla?? en ole ennen käyttäny hormonalista ehkäisyä...

-
Cerazetteja olen syönyt nyt 6kk. Sivuvaikutuksena on tullut näppyjä naamaan, ruokahalua löytyy (voi kyllä johtua vielä imettämisestäkin tms.) ja tosiaan seksihalut ovat hävinneet taivaan tuuliin. Menkkojakaan ei ole vielä kuulunut (voi johtua imettämisestäkin). Muuten ihan ok, kun jotakin ehkäisyä on käytettävä, jos ei ole raskautuminen mielessä.

j
Itse en oo huomannu muuta kuin sen, että vuotoa on KOKO AJAN!!! TÄytyy kai jo soittaa lääkärlle, kun kaks levyä oon syönyt ja pari viikkoa oli kun ei vuotoa ollut. Seksi kyllä maittais, mutta sit se on vähän sellasta sohlaamista.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mitä jos kokeilisit jotain muita minipillereitä. esim.minipill
noi sopi mulle ainakin paremmin kuin cerazet, ja haittavaikutuksia on paljon vähemmän
lääkäri ei suostunut muuta kirjoittamaan. sanoi että aloitetaan näillä että ovat hyviä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onks teillä alkanut menkat cerazettejan takia?
On. Oli aikoja, et vuotoa oli monta viikkoa putkeen, sitten loppui kokonaan pariksi kuukaudeksi ja taas alkoi. Reilu puoli vuotta jaksoin ja sitten sanoin kiitos loppu nyt.

lillemyy
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mitä jos kokeilisit jotain muita minipillereitä. esim.minipill
noi sopi mulle ainakin paremmin kuin cerazet, ja haittavaikutuksia on paljon vähemmän
Mulle lääkäri sanoi että cerazet on ainoa pilleri jota voi syödä jos imettää.
taitaa olla niin ettei muita merkkejä anneta imettävälle. koska mä olen joutunut ottamaan cerazetet joka kerta imetyksen ajaksi vaikka muutenkin käytän minipillereitä(microluton).

miisa
lihosin 7kiloa alle puolessa vuodessa se oli ainoa haittapuoli... sen sijaan positiivinen juttu oli kuukautisten pois jäänti mikä oli jes koska kärsin kovista kuukautiskivuista ja siis mua ainakin halutti seksiä ihan sikana kokoajan.... heh :)

outo kysymys mutta.....
..voiko muuten cerazettelle olla allerginen??? tabletin apuaineille en ole allerginen mutta voiko muka keltarauhashormonille olla allerginen tuottaahan omakin keho sitä??

Yhteistyössä